سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران
سرخط خبرها

صمدی: امیدواریم استارت پیروزی‌های خارج‌ازخانه نیان از دیدار با پیکان رقم بخورد

  • کد خبر: ۱۹۴۵۵۵
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
صمدی: امیدواریم استارت پیروزی‌های خارج‌ازخانه نیان از دیدار با پیکان رقم بخورد
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: امیدوارم با توجه به شناخت خوبی که از تیم پیکان داریم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم و استارت پیروزی‌های خارج از خانه نیان از دیدار با پیکان رقم بخورد.

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص دیدار آتی تیمش با پیکان تهران در هفته ششم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: پیکان با تیم گذشته خود تفاوت زیادی دارد و به گونه‌ای خانه تکانی کرده است. البته بازیکنان باتجربه‌ای نظیر بهبودی، شفیعی و موذن در اختیار دارند. نیان نسبت به پیکان بازیکنان جوان بیشتری دارد. پیکان تیمی است که شرایطش اینگونه باقی نخواهد ماند. کار سختی مقابل این تیم داریم و امیدوارم بتوانیم مقابل پیکان دست پر از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناکامی‌های تیمش در بازی‌های خارج‌ازخانه ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: نتایجی که نیان کسب کرده شباهت زیادی با نتایج پیکان دارد. هر دو تیم در گرگان به پاس ۳ بر ۲ باخته‌اند و ۳ بر صفر نیز مغلوب طبیعت شده‌اند.

صمدی ادامه داد: پیکان که تیم بزرگ‌تری نسبت به نیان تلقی می‌شود، هنوز نتیجه قابل ملاحظه‌ای کسب نکرده است. در حال حاضر ۷ تیم ۲ برده در جدول مسابقات داریم. این موضوع حاکی از فشردگی مسابقات دارد. به عنوان مثال هورسان ۳ پیروزی داشته که هر برد آنان در خانه رقم خورده است.

وی افزود: پیروزی‌های خارج از خانه خود را باید بیشتر کنیم و در بازی‌های خارج از خانه کم اشتباه‌تر ظاهر شویم. همانطور که بازیکنان باتجربه شهداب تحت تاثیر هواداران ما در سالن مهران قرار گرفتند، طبیعتا بازیکنان جوان بیشتر تحت تاثیر هواداران تیم‌های میزبان قرار می‌گیرند.

سرمربی نیان الکترونیک تصریح کرد: خداراشکر پس از پیروزی مقابل شهداب وضعیت ما بهتر شده است. مقابل شهداب ترس از شکست داشتیم، چون با ۲ شکست پا در این میدان گذاشته بودیم. ۲ ست نخست را هم به دلیل همین فشار‌ها از دست دادیم. امیدوارم با توجه به شناخت خوبی که از تیم پیکان داریم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم و استارت پیروزی‌های خارج از خانه نیان از دیدار با پیکان رقم بخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->