صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سپاهان و نیروی هوایی دوشنبه ۶ آذر در دیداری ۶ امتیازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا فردا آغاز خواهد شد و ۲ نماینده ایران که برای صعود می‌جنگند به مصاف رقبای خود خواهند رفت. سپاهان اصفهان در گروه C رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی از ساعت ۲۱:۳۰ پذیرای نیروی هوایی عراق خواهد بود.

شاگردان مورایس در حال حاضر با رقیب مستقیم خود، یعنی نیروی هوایی هم‌امتیاز هستند و با ۷ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم گروه خود قرار دارند.

سپاهان با ۲ پیروزی مقابل آلمالیق و تساوی برابر نیروی هوایی به این جایگاه رسیده است و در سوی مقابل نیروی هوایی نیز با یک پیروزی مقابل التحاد، یک پیروزی مقابل آلمایق و تساوی برابر سپاهان به ایران آمده است.

در این گروه الاتحاد نیز با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و در صورت پیروزی احتمالی برابر آلمالیق ۱۲ امتیازی شده و صعود خود را قطعی خواهد کرد، اما دو تیم دیگر این گروه هنوز صعود خود به مرحله بعد را قطعی نکرده‌اند و برای صعود از این گروه نیاز به کسب ۳ امتیاز این دیدار دارند.

شاگردان مورایس در صورت کسب تساوی در این دیدار کارشان برای صعود به مرحله بعد بسیار دشوار خواهد شد، چرا که در هفته پایانی رقابت‌ها باید التحاد را در عربستان شکست دهند.

تیم مورایس که این روز‌ها در فرم ایده‌آل خود به ثمر می‌برد، انتظار می‌رود پس از گلباران کردن آلمالیق در ورزشگاه آزادی، بتواند نیروی هوایی را هم از سد خود بردارد تا رقابت خود برای صعود به مرحله بعد را کماکان ادامه داده و شانس بالایی برای صعود به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.