صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی ۲ متهم را که با اعتمادسازی اقدام به کلاهبرداری ۲۷۰ میلیارد ریالی از ۱۷ شهروند مشهدی کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه چند شهروند به پلیس آگاهی و در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی بر این که فردی سودجو با اعتمادسازی اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با توجه به اظهارات مالباخته‌ها دریافتند متهم در ابتدا با اجاره یک مجتمع تجاری اعتماد افراد را جلب و پس از اعتمادسازی از آن‌ها مبالغ مختلف و هنگفت را کلاهبرداری کرده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اظهار داشت: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات گسترده متهم ۳۷ ساله‌ای را در این زمینه شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی اولیه، ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود. اما در مواجهه با ادله و مستندات پلیس و همچنین طرح مواجهه حضوری با شکات به بزه انتسابی اعتراف و عنوان داشت با دریافت وجه از مالباخته‌ها اقدام به سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه کرده که بعد از ضرر فراوان متواری شده است. 

سرهنگ شفیع زاده با اشاره به دستگیری همدست متهم، تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در خاتمه با اعلام این که تاکنون ۱۷ مالباخته شکایات خود را در این زمینه مطرح کرده اند: خاطرنشان کرد: ارزش این پرونده ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.