صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نرخ کرایه تاکسی برای زائران و مسافران مبادی ورودی شهر مشهد به صورت فیش صادر می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بر در خصوص راه اندازی صدور فیش نرخ کرایه تاکسی توسط صدور فیش محاسبه نرخ کرایه تاکسی برای مسافرین مبادی ورودی مشهد سیستم نوبت دهی مبادی ورودی گفت: سیستم محاسبه کرایه براساس مسافت و زمان سفر (با توجه به ترافیک لحظه ای) در سیستم نوبت دهی مبادی ورودی راه اندازی شده است.

وی افزود: محاسبه نرخ کرایه تاکسی بر اساس فاکتور‌های نوع خودرو، مقدار مسافت تا مقصد، میزان تخمینی زمان سفر با احتساب ترافیک، توسط سیستم انجام و به مسافران مبادی‌های مختلف ورودی شهر مانند فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافربری و حتی زائرین حرم مطهر ... ارایه می‌شود.

رجائیان تصریح کرد: بنابراین هنگام مراجعه مسافر به کیوسک تاکسی و به منظور شفافیت عملکرد مدیریت تاکسیرانی، متصدی مربوطه مقصد مسافر را در سامانه ثبت و سیستم نرخ کرایه تاکسی را به صورت خودکار محاسبه و در فیش صادر شده برای مسافر درج می‌کند.

به گفته وی، با انجام این مهم (تعیین نرخ مقصد قبل از آغاز سفر و ارائه فیش) یکی از چالش‌های اصلی که گاهی باعث ایجاد تنش میان تاکسیران و زائران و مسافران بود، برطرف می‌شود.
 
منبع:صداو سیما
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.