اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

اختصاص یکصد میلیارد ریال اعتبار برای پیشگیری از شیوع کرونا در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۷۴۶
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
اختصاص یکصد میلیارد ریال اعتبار برای پیشگیری از شیوع کرونا در مشهد
شهردار مشهد در هشتاد و ششمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در مشهد دو وظیفه اصلی ضدعفونی زیرساخت های شهری و آگاهی لازم به افکار عمومی برعهده مدیریت شهری و شورا قرار دارد.

لاله کوثری-شهرآرانیوز؛ محمدرضا کلائی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از زیرساخت‌های شهری در اختیار شهرداری است باید این زیرساخت‌ها به صورت جدی ضدعفونی شود.

وی با بیان اینکه نکته دوم دادن آگاهی لازم به افکار عمومی است، افزود: لایحه‌ای امروز برای پیشگیری از شیوع کرونا به شورای شهر تقدیم می‌شود که به ما امکان می‌دهد به موضوعات تعطیلی خطوط تفکیک پسماند، جابه‌جایی نیرو‌هایی با ضعف ایمنی بدن، افزایش خدمت‌رسانی الکترونیکی و اطلاع‌رسانی به مردم اقداماتی را برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره بر اینکه همه این موارد در لایحه امروز آمده است و فوریت این لایحه برکسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: بر این اساس به منظور کمک به پیشگیری از شیوع کرونا به شهرداری مشهد اجازه داده شد در راستای اموری مربوط به ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی مدارس تهیه و تامین ماسک و محلول ضدعفونی کننده برای کارکنان تا سقف یکصد میلیارد ریال اهتمام بورزد.

باید موانع از سر راه سرمایه‌گذار برطرف شود

حمیدرضا موحدی زاده، رئیس هشتاد و ششمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این مطلب گفت: یکی از آن‌ها جاذبه‌های زیارتی و گردشگری مشهد است که باید موانع سر راه سرمایه‌گذاری را برطرف کنیم. درکنار فرصت‌ها، تهدید‌هایی هم داریم مهمترین آن قهر طبیعت و سیل و زلزله است و در روز‌های اخیر هجوم ویروس کرونا است.


به گفته وی، در بودجه سال۹۹ سهم بودجه عمرانی حدود ۷۰ درصد است. درآمد‌های پایدار و تقویت کد‌های درآمدی باید در دستور کار قرارگیرد تا از درآمدهای ناپایدار فاصله بگیریم.


وی با بیان اینکه قیمت خدمات شهری مشهد در سال آینده بیش از حد توان مردم و تورم گران نمی‌شود، افزود: سه پروژه تا پایان سال در دست داریم که چپگرد شهید ناصری پروژه ابوطالب وتعریض پل پرتوی از جمله آن است.


وی ادامه داد: با افتخار می‌گوییم در انتخابات شورای شهر با ۷۰ درصد مشارکت توانستیم در شورا قرار بگیریم. ما برای کمک کردن به شهر هیچ اختلافی با رقبا نداریم و به نمایندگان بعدی هم قول همکاری می‌دهیم.

 

مهم‌ترین مصوبات هشتاد و ششمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد


تصویب لایحه دوفوریتی مجوز تامین تجهیزات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

ماده واحده: به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نسبت به تامین تجهیزات بهداشتی شامل ماسک (ویژه کارکنان شهرداری و شرکت‌های طرف قرارداد که مستقیما با شهروندان در ارتباط هستند)، محلول ضد عفونی‌کننده برای عدم انتقال ویروس از طریق تماس با دست و محلول گند‌زدا برای ضد عفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی (قطارشهری، اتوبوس، مینی بوس، تاکسی)، محیط کار پرسنل و مراکز عمومی شهر مشهد تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال از محل سرجمع اعتبارات هزینه نماید؛ و از طریق رسانه‌های در اختیار اطلاع رسانی نماید.

▫️تبصره- شهرداری مشهد مقدس موظف است آثار مالی ناشی از اجرای این مصوبه را در تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری مشهد مقدس لحاظ و ارائه نماید.

تصویب لایحه مبایعه نامه پروژه کیان و هتل دانیال

ماده واحده: به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود در راستای رفع مانع اجرای تعهدات خویش در قبال بانک ملت مبنی بر انتقال سند پروژه نخل (که در وثیقه بانک صادرات می‌باشد) و به تبع آن رفع مانع از انتشار حدود ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت، سهم مالکیت شرکت‌های وراساز و طوسا در پروژه‌های کیان و دانیال را با شرایط ذیل خریداری و ثمن معامله را با تایید شرکت‌های مذکور در وجه بانک صادرات مشروط به آزاد سازی اسناد پروژه نخل با رعایت بند‌های ذیل واریز نماید.

▫️۱- ارزش هتل آپارتمان دانیال برابر نظریه‌های کارشناسان رسمی دادگستری به شماره‌های ۲۰۱/س مورخ ۱۳/۶/۹۸ و ۰۴۳/۹۸۲ مورخ ۱۲/۶/۱۳۹۸ مشخص ومعین می‌باشد که ۸۰% ارزش اعلامی کارشناسان به عنوان ثمن معامله به مبلغ ۸۷/۸۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در نظر گرفته شود.

▫️ارزش پروژه کیان نیز برابر نظر کارشناسان رسمی منتخب بانک صادرات به شماره ۱۷۲۵/۹۸/ک مورخ ۲۸/۳/۹۸ مشخص و معین می‌باشد که با توجه به مالکیت ۰۵۴/۶۷ درصدی فروشنده در پروژه کیان، ۸۰% مبلغ اعلامی کارشناسان (یعنی معادل ۸۰% ارزش ۰۵۴/۶۷ درصد مالکیت فروشنده) معادل مبلغ ۱۵۰/۲۰۰/۹۶۰/۰۰۰ ریال به عنوان قیمت سهام فروشنده در پروژه کیان در نظر گرفته شود.

▫️با توضیحات فوق ثمن این قرارداد در خصوص هر دو قسمت مبیع جمعاً مبلغ ۲۳۸/۰۴۰/۹۶۰/۰۰۰ ریال می‌باشد.

▫️۲- در قرارداد فی مابین شرط شود چنانچه فروشندگان ظرف مدت ۶ ماه از تاریخ مبایعه نامه تنظیمی، کل ثمن موضوع معامله را برابر ارزش روز به شهرداری پرداخت نماید، سهم مالکیت موضوع معامله به ایشان مسترد می‌گردد.

▫️۳- اثرات مالی اقدامات فوق در حساب‌های فی مابین شهرداری مشهد و شرکت عمران و مسکن سازان ثامن لحاظ گردد.

تصویب لایحه اصلاح بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری مشهد مقدس

تصویب اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ شرکت بهره‌برداری قطارشهری

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ شرکت بهره‌برداری قطارشهری که از حیث منابع به مبلغ ۲,۱۱۴,۲۱۵,۲۴۹,۰۰۰ (دو هزار و صد و چهارده میلیارد و دویست و پانزده میلیون و دویست و چهل و نه هزار) ریال و از حیث مصارف به مبلغ ۲,۱۱۴,۲۱۵,۲۴۹,۰۰۰ (دو هزار و صد و چهارده میلیارد و دویست و پانزده میلیون و دویست و چهل و نه هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۴۷ درصد افزایش داشته است) با لحاظ تبصره‌های زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید:

▫️تبصره ۱: شهرداری مشهد مقدس مکلف است با توجه به افزایش نرخ بنزین و تغییر محسوس در تقاضای مسافربری قطارشهری، همچنین تکمیل خط ۲، گزارش تحلیلی تغییرات مسافر در خطوط قطار شهری را ظرف مدت ۳ ماه به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

▫️تبصره ۲: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (شرکت بهره‌برداری قطارشهری) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

تصویب اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان حمل‌و‌نقل بار درون‌شهری و حومه

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان حمل‌و‌نقل بار درون‌شهری و حومه که از حیث منابع به مبلغ ۱۱۱.۱۰۴.۱۸۵.۰۰۰ (صد و یازده میلیارد و یکصد و چهار میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) ریال و از حیث مصارف به مبلغ ۱۱۱.۱۰۴.۱۸۵.۰۰۰ (صد و یازده میلیارد و یکصد و چهار میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۹ درصد افزایش داشته است) با رعایت تبصره‌های زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید:

▫️تبصره ۱: شهرداری مشهد مقدس (سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه) مکلف است، آخرین وضعیت اجرای طرح محدوده‌های زمانی و مکانی حمل‌و‌نقل بار درون‌شهری (مشکلات و موانع موجود، میزان استقبال و.) را ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این مصوبه به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

▫️تبصره ۲: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (سازمان حمل‌و‌نقل بار درون‌شهری و حومه) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ شرکت ترافیک هوشمند الیت

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ شرکت ترافیک هوشمند الیت که از حیث منابع به مبلغ ۷۰۷,۲۲۳,۹۰۵,۰۰۰ (هفتصد و هفت میلیارد و دویست و بیست و سه میلیون و نهصد و پنج هزار) ریال و از حیث مصارف مبلغ ۷۰۷,۲۲۳,۹۰۵,۰۰۰ (هفتصد و هفت میلیارد و دویست و بیست و سه میلیون و نهصد و پنج هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۱ درصد افزایش داشته است) با رعایت تبصره زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید:

▫️تبصره: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (شرکت ترافیک هوشمند الیت) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک که از حیث منابع به مبلغ ۱,۱۲۶,۵۱۲,۶۱۵,۰۰۰ (یک هزار و یکصد و بیست و شش میلیارد و پانصد و دوازده میلیون و ششصد و پانزده هزار) ریال و از حیث مصارف به مبلغ ۱,۱۲۶,۵۱۲,۶۱۵,۰۰۰ (یک هزار و یکصد و بیست و شش میلیارد و پانصد و دوازده میلیون و ششصد و پانزده هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۲۸ درصد افزایش داشته است) با رعایت تبصره‌های زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید:

▫️تبصره ۱: شهرداری مشهد مقدس (سازمان حمل و نقل و ترافیک) مکلف است، با توجه به اجرای پروژه حق تقدم عابر پیاده در سطح شهر و لزوم فرهنگسازی و اعمال قانون بعد از اجرای زیرساخت‌های مربوط این طرح، ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ لازم الاجراشدن این مصوبه، برنامه‌های فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی و همچنین اعمال قانون در این حوزه را، جهت اخذ تأییدیه کمیسیون مشترک فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه و عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک، به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

▫️تبصره ۲: شهرداری مشهد مقدس (سازمان حمل و نقل و ترافیک) مکلف است، با توجه به انجام طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر و همچنین در دست بررسی بودن طرح‌هایی از جمله مدیریت ترافیک در هسته مرکزی، ظرف مدت ۱ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این مصوبه، نسبت به بازنگری طرح ترافیک محدوده مرکزی اقدام و موارد را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

▫️تبصره ۳: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان اتوبوس‌رانی

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان اتوبوس‌رانی که از حیث منابع به مبلغ ۴,۴۷۸,۲۸۷,۴۲۸,۰۰۰ (چهار هزار و چهارصد و هفتاد و هشت میلیارد و دویست و هشتاد و هفت میلیون و چهارصد و بیست و هشت هزار) ریال و از حیث مصارف به مبلغ ۴,۴۷۸,۲۸۷,۴۲۸,۰۰۰ (چهار هزار و چهارصد و هفتاد و هشت میلیارد و دویست و هشتاد و هفت میلیون و چهارصد و بیست و هشت هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۳ درصد افزایش داشته است) با لحاظ تبصره‌های زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید:

▫️تبصره ۱: شهرداری مشهد مقدس (سازمان اتوبوسرانی) مکلف است، نسبت به اثرسنجی اجرای مسیر‌های ویژه فرار در محور فردوسی- قرنی اقدام و نتایج آن را ظرف مدت ۶ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این مصوبه به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارائه نماید.

▫️تبصره ۲: شهرداری مشهد مقدس (سازمان اتوبوس‌رانی) مکلف است، نسبت به بررسی تغییرات تقاضای سفر با اتوبوس (تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین و سایر پارامتر‌های موجود) اقدام و گزارش تحلیلی مربوط را ظرف مدت ۱ ماه از تاریخ لازم الاجرا‌شدن این مصوبه به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارائه نماید.

▫️تبصره ۳: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (سازمان اتوبوسرانی) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی که از حیث منابع به مبلغ ۲۳۸,۷۶۷,۸۲۷,۰۰۰ (دویست و سی و هشت میلیارد و هفتصد و شصت و هفت میلیون و هشتصد و بیست و هفت هزار) ریال و از حیث مصارف به مبلغ ۲۳۸,۷۶۷,۸۲۷,۰۰۰ (دویست و سی و هشت میلیارد و هفتصد و شصت و هفت میلیون و هشتصد و بیست و هفت هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۹۶ درصد افزایش داشته است) با لحاظ تبصره‌های زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید:

▫️تبصره ۱: شهرداری مشهد مقدس (سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی) مکلف است، برنامه‌ای برای حمایت از تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی محلی در مقابل تاکسی‌های اینترنتی را حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ لازم‌الاجراشدن این مصوبه به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

▫️تبصره ۲: شهرداری مشهد مقدس مکلف است، گزارش اجرای تبصره اختصاصی بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان تاکسی‌رانی را (با موضوع پرداخت وجوه حاصل از عوارض سالیانه وصولی خودرو‌های فعال در بخش حمل‌و‌نقل سبک شهری به این سازمان به تفکیک تاکسی، سرویس مدرسه، آژانس و.)، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ لازم‌الاجراشدن این مصوبه به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارائه نماید.

▫️تبصره ۳: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان پایانه‌های مسافربری

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان پایانه‌های مسافربری که از حیث منابع به مبلغ ۵۱۹,۴۰۹,۱۲۵,۰۰۰ (پانصد و نوزده میلیارد و چهارصد و نه میلیون و یکصد و بیست و پنج هزار) ریال و از حیث مصارف به مبلغ ۵۱۹,۴۰۹,۱۲۵,۰۰۰ (پانصد و نوزده میلیارد و چهارصد و نه میلیون و یکصد و بیست و پنج هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸ درصد افزایش داشته است) با رعایت تبصره زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید:

▫️تبصره: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (سازمان پایانه‌های مسافربری) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ شرکت قطارشهری

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ شرکت قطارشهری، که در بخش منابع به مبلغ ۴,۸۰۴,۶۰۳,۳۲۲,۰۰۰ (چهار هزار و هشتصد و چهار میلیارد و ششصد و سه میلیون و سیصد و بیست و دو هزار) ریال و در بخش مصارف به مبلغ ۴,۸۰۴,۶۰۳,۳۲۲,۰۰۰ (چهار هزار و هشتصد و چهار میلیارد و ششصد و سه میلیون و سیصد و بیست و دو هزار) ریال (منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۳۴ درصد کاهش داشته است) می‌باشد، با رعایت تبصره‌های زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر تصویب شد:

▫️تبصره ۱: شهرداری مشهد مقدس (شرکت قطارشهری) مکلف است، به منظور افزایش بهره‌برداری از خطوط قطارشهری و افزایش ظرفیت سرویس‌دهی خطوط ریلی، گزارش اقدامات تامین ۶۰ واگن سبک شهری (LRV) را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم‌الاجراشدن این مصوبه، به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

▫️تبصره ۲: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (شرکت قطارشهری) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.


اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان عمران

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان عمران، که در بخش منابع به مبلغ ۴,۳۰۲,۰۹۸,۳۶۳,۰۰۰ (چهار هزار و سیصد و دو میلیارد و نود و هشت میلیون و سیصد و شصت و سه هزار) ریال و در بخش مصارف به مبلغ ۴,۳۰۲,۰۹۸,۳۶۳,۰۰۰ (چهار هزار و سیصد و دو میلیارد و نود و هشت میلیون و سیصد و شصت و سه هزار) ریال (منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۶۱۸ درصد افزایش داشته است) می‌باشد، با لحاظ تبصره‌های زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر تصویب شد.

▫️تبصره ۱: شهرداری مشهد مقدس (سازمان عمران) مکلف است، با توجه به عدم ثبت قرارداد‌ها در سامانه امور قرادادها، تمامی قرارداد‌های خود را در این سامانه ثبت و رونوشتی از آن را به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

▫️تبصره ۲: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (سازمان عمران) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

 

اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان پارک‌ها و فضای سبز

ماده واحده: اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان پارک‌ها و فضای سبز، که در بخش منابع به مبلغ ۱,۵۹۷,۷۵۹,۲۸۲,۰۰۰ (یک هزار و پانصد و نود و هفت میلیارد و هفتصد و پنجاه و نه میلیون و دویست و هشتاد و دو هزار) ریال و در بخش مصارف به مبلغ ۱,۵۹۷,۷۵۹,۲۸۲,۰۰۰ (یک هزار و پانصد و نود و هفت میلیارد و هفتصد و پنجاه و نه میلیون و دویست و هشتاد و دو هزار) ریال (که منابع و مصارف نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ به میزان ۲۲ درصد افزایش داشته است) می‌باشد، با لحاظ تبصره زیر و به شرح آلبوم پیوست ممهور به مهر شورای اسلامی شهر تصویب شد.

▫️تبصره: در صورت مغایرت اعتبارات پروژه‌های تفویضی با بودجه مصوب شهرداری، ملاک عمل، بودجه شهرداری مشهد مقدس بوده و شهرداری مشهد مقدس (سازمان پارک‌ها و فضای سبز) مکلف است، گزارش عملکرد موارد مغایر را در پیوست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارایه نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->