صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از جمعه ۱۰ آذر آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از ۳ هفته وقفه از روز جمعه، ۱۰ آذر ماه با برگزاری ۷ بازی در شهر‌های مختلف ایران از سر گرفته خواهد شد. فرش‌آرای مشهد نیز از ساعت ۱۶ مهمان سفیرگفتمان تهران خواهد بود.

زردپوشان مشهدی که نیم فصل نخست را با ۲۱ امتیاز و در جایگاه چهارم به پایان رساندند، حالا به دنبال حفظ ثبات و عملکرد خود در نیم فصل دوم، کار خود را از تهران آغاز خواهند کرد.

شاگردان حسن‌زاده در نیم فصل نخست بخش قابل توجهی از امتیازات خانگی خود را از دست دادند، چراکه اگر امتیازات خانگی را به طور کامل کسب می‌کردند شاید در حال حاضر در جایگاه سوم لیگ برتر فوتسال حضور داشتند.

با این وجود فرش‌آرا با ۵ برد، ۶ تساوی و تنها ۲ شکست نیم فصل نخست را به پایان رساند تا با وجود محدودیتی که در بازیکنان و نفرات خود دارد، عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته باشد.

اما در نیم فصل دوم کار به مراتب برای فرش‌آرایی که هنوز خود را در تعطیلات نیم فصل تقویت نکرده سخت‌تر خواهد بود. فرش‌آرا با وجود محدودیتی که در نفرات خود دارد در فصل نقل و انتقالاتی نیم فصل هنوز نتوانسته بازیکنی جذب کند و با همان ترکیب و نفرات نیم فصل نخست به راه خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد. با توجه به وجود چهار تا پنج بازیکن سه کارته در فرش‌آرا و مصدومیت‌های احتمالی بازیکنان در نیم فصل دوم، احتمالا تیم حسن‌زاده در ادامه راه با محدودیت بازیکن بیشتری مواجه شود که باید منتظر ماند مدیریت باشگاه فرش‌آرا برای حفظ جایگاه خود در لیگ برتر چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.