نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی
سرخط خبرها

بهادری: قلباً دوست داشتم به فرش‌آرای مشهد بازگردم

  • کد خبر: ۱۹۸۷۸۲
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
بهادری: قلباً دوست داشتم به فرش‌آرای مشهد بازگردم
بازیکن فرش‌آرای مشهد با اشاره به بازگشتش به فرش‌آرا گفت: قلباً دوست داشتم به فرش‌آرا بازگردم تا بتوانم به تیم شهرم کمک کنم.

قدرت بهادری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص بازگشت مجددش به فرش‌آرای مشهد عنوان کرد: در ابتدای فصل با نظر رضا لک به کراپ الوند اضافه شدم، اما متاسفانه قرعه بدی به باشگاه کراپ خورد و در ادامه فصل چند نفر از بازیکنان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و نتوانستیم شرایط خوبی در کراپ ایجاد کنیم. در نهایت رضا لک از کراپ جدا شد و آقای افضل هدایت کراپ را بر عهده گرفت که نتوانستم با او همکاری داشته باشم و در نهایت از کراپ جدا شدم.

وی افزود: در تعطیلات نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم، اما از آنجا که چندین سال و در بهترین روزهایم در فرش‌‎آرا بازی کرده‌ام، پیشنهاد فرش‌آرا که جزو بهترین تیم‌های پیشنهاد دهنده به من بود را پذیرفتم، البته قلباً دوست داشتم به فرش‌آرا بازگردم تا بتوانم به تیم شهرم نیز کمک کنم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: قطعا به عنوان بازیکن در فرش‌آرا حضور خواهم داشت. کادرفنی کنونی فرش‌آرا کاملا عملکرد موفقی داشته و در نیم فصل نخست، این تیم به جایگاهی که حقش بوده رسیده است. من نیز به عنوان بازیکن در اختیار باشگاه قرار دارم، امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد خود را در فرش‌آرا به نمایش بگذارم.

بهادری در خصوص شرایط فرش‌آرا خاطرنشان کرد: فرش‌آرا در نیم فصل نخست نشان داده که تیم بزرگی است. همیشه در نیم فصل دوم شرایط و بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. اولین بازی دور برگشت را هم فرش‌آرا با برد آغاز کرده که امیدوارم بتواند این روند را ادامه دهد و با شرایط خوبی فصل را به اتمام برساند.

وی در خصوص شرایط خودش ادامه داد: زمانی که از کراپ جدا شده‌ام شرایط بدنی خوبی داشتم. در تعطیلات نیم فصل تمرینات تیمی نداشتم، اما تمرینات بدنسازی و انفرادی خودم را ادامه دادم. امیدوارم که بتوانم به فرش‌آرا کمک کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->