صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ساعات بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار جوی در سطح استان شاهد افزایش ابرناکی، گاهی افزایش شدت وزش باد خواهیم بود.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از ساعات بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار جوی در سطح استان شاهد افزایش ابرناکی، گاهی افزایش شدت وزش باد و از امشب تا روز جمعه بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

وی افزود: در برخی نقاط استان به‌ویژه نواحی شمالی و غرب استان، نواحی سردسیر و ارتفاعات بارش‌ها به صورت باران و برف خواهد بود که در ساعات شب تشکیل مه، کاهش میدان را خواهیم داشت. با نفوذ جریانات شمالی کاهش محسوس دما در نیمه شمالی رخ خواهد داد. 

مشهد سرد می‌شود

به گفته وی برای مشهد فردا شب احتمال بارش‌های پراکنده باران خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ۴ و ٢۴ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات با هشت درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ١۶ درجه و در سردترین ساعات به ٣ درجه خواهد رسید. 

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با ۴ درجه و کلات نادری با ٢۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان فریمان ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.