صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وصول ۵۷۰ میلیارد تومان مجموعه ارزش افزوده‌ها

  • کد خبر: ۱۹۸۷۸۸
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: تاکنون در دوره ششم مدیریت شهری ۵۷۰ میلیارد تومان از مجموعه ارزش افزوده‌ها وصول شده و در تلاش برای پیگیری این هدف هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد امروز ١۵ آذر ماه در مراسمی که به مناسبت روز حسابدار برگزار شده است، اظهار کرد: بخش مهمی از کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌های شهرداری مشهد در گرو تلاش حسابداران و کارگزاران امور مالی است.

وی افزود: حسابداران و کارگزاران امور مالی شهرداری مشهد، کسانی هستند که تلاش می‌کنند خدمات شهری بیشتر در خدمت رفاه مردم باشد.  

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به این موضوع که نیمه آذرماه فرصت ارزشمندی است تا به پاس تلاش هایشان از این افراد تشکر شود، ادامه داد: خوشبختانه انضباط مالی بسیار مطلوبی در شهرداری حاکم است و دستاورد‌های چشمگیری هم در سال‌های اخیر حاصل شده است.

وی از تسویه کامل مطالبات معوق و ما به التفاوت پرداختی به کارکنان شهرداری از مهر ماه ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: برای تحقق این هدف، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان به پنج هزار نفر از همکاران تخصیص یافته است.  

زوکی نژاد تاکید کرد: در رکود اقتصادی فعلی و تنگنا‌های مالی، مجموعه‌های اقتصادی در شرایط سختی قرار دارند و تمام تلاش مدیریت شهری آن است که شرمنده پیمانکاران، کارکنان و عموم مردم نشوند. بر همین اساس، تاکنون در دوره ششم مدیریت شهری ۵۷۰ میلیارد تومان از مجموعه ارزش افزوده‌ها وصول شده و در تلاش برای پیگیری این هدف هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.