صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز سه‌شنبه دمای روزانه مشهد به ٨ درجه و دمای شبانه به منفی ٢ درجه می‌رسد.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز افزایش شدت وزش باد را در سطح استان خواهیم داشت که در نیمه شرقی به ویژه در شمال‌شرق توأم با ریزش گردوخاک و انتقال ذرات به نواحی مرکزی خواهد بود.

وی افزود: از اواخر وقت امروز تا صبح فردا ضمن افزایش ابرناکی احتمال بارش‌های پراکنده باران، تشکیل مه و کاهش میدان دید افقی در برخی نواحی شمالی و شرقی دور از انتظار نیست. همچنین از فردا تا صبح چهارشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان به ویژه نواحی مذکور رخ خواهد داد و طی این مدت افزایش آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و کلانشهرها دور از انتظار نیست. 
اواخر وقت روز چهارشنبه استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت. 

به گفته وی امروز مشهد آسمانی صاف خواهد داشت و از بعدازظهر وزش باد با احتمال گردوغبار پیش‌بینی شده است. اواخر شب به  تدریج افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران نیز در این کلانشهر وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٣ و ١٩ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات بدون تغییر به ١٩ درجه و در سردترین ساعات با یک درجه کاهش نسبت به دیروز به ٢ درجه خواهد رسید. 

روز سه‌شنبه دمای روزانه مشهد به ٨ درجه و دمای شبانه به منفی ٢ درجه می‌رسد.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با منفی ٢ درجه و کلات نادری با ٢٢ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد ۴٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.