صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهرداد محمدی ۵۴۰ دقیقه در حسرت گل و پاس گل

  • کد خبر: ۲۰۰۴۵۲
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
مهرداد محمدی، مهاجم استقلال در دربی هم کار خاصی انجام نداد تا تعداد بازی‌های متوالی که ناکام بوده به عدد شش برسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عملکرد مهاجمان استقلال در فصل جاری هیچ تعریفی نداشته و اغلب بازیکنان این تیم پایین‌تر از سطح انتظارات عمل کرده‌اند.

در حال که مهرداد محمدی با زدن ۳ گل تا بازی با هوادار تهران نمایش امید بخشی را در ترکیب استقلال از خود به جا گذاشته بود، این مهاجم نیز ۶ بازی استقلال که نه گلی برای استقلال به ثمر رسانده و نه اینکه موقعیت گلی ایجاد کرده است.

مجموع دقایقی که محمدی در ترکیب استقلال کاری از خود انجام نداده ۵۴۰ دقیقه شده که چنین آماری مهاجم استقلال را در برابر انتقادات فنی بسیاری قرار خواهد داد.


البته جواد نکونام از نتایجی که تیمش به دست آورده راضی است و هیچ انتقادی نسبت به عملکرد مردان هجومی‌اش ندارد و می‌خواهد با همین سبک و سیاق مربیگری در استقلال به راه خود ادامه دهد.

اینکه سرمربی استقلال با شرایط کنونی تا کی در صدر جدول باقی بماند روشن نیست، اما بعد از اینکه استقلال در دربی به تساوی رسید، احتمال از دست رفتن صدر جدول از سوی استقلال افزایش یافته و اگر سپاهان بازی عقب افتاده خود را با برتری سپری کند با امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین خواهد شد.

به هرحال نکونام اگر می‌خواهد با استقلال به نتایج مطلوبی دست یابد باید نسبت به تغییرات شگرفت در خط حمله تیمش اقداماتی انجام دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.