نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

فنایی: حرف‌های من بد برداشت شده است

  • کد خبر: ۲۰۰۴۲۳
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
فنایی: حرف‌های من بد برداشت شده است
این کارشناس داوری گفت: درمورد صحبت‌هایم شیطنت صورت گرفته است، بعد از دربی ۱۰۲ گفتم که تمام تصمیمات داوری و VAR درست بود به جز اخراج نشدن بازیکن استقلال.

به گزارش شهرآرانیوز، دربی ۱۰۲، روز پنجشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۲)  گذشته با تساوی یک - یک سرخابی‌ها به پایان رسید، اما حاشیه‌های این دیدار همچنان ادامه دارد. پس از بازی پرسپولیس و استقلال اظهارنظری از سوی محمد فنایی، پیشکسوت داوری کشورمان که به عنوان کارشناس داوری در برنامه «فوتبال برتر» حضور داشت، منتشر شد که در آن می‌گوید: «اگر عراقی‌ها این را هم نمی‌گرفتند به آن‌ها پول نمی‌دادند.»

فنایی در واکنش به این موضوع گفت: یکی از دوستان این فیلم را برای من فرستاد و دیدم. متأسفانه حرف من بد برداشت شده است. در آن صحنه، قبل از اینکه داور تصمیم بگیرد VAR را بررسی کند، گفتم که تکل مدافع پرسپولیس خطا است و داور باید اعلام پنالتی کند. همانطور که در صحنه‌های قبل هم که VAR تشخیصی بر خطا و پنالتی نداشت، نظرم را گفته بودم.

وی ادامه داد: در صحنه پنالتی استقلال، گفتم که این حرکت و تکل بازیکن پرسپولیس آنقدر واضح و مبرهن است که صددرصد کمک‌داوران ویدیویی پنالتی را اعلام کرده‌اند و بنیادی‌فر بعد از بررسی صحنه با VAR اعلام پنالتی می‌کند. منظور من این بود که اگر قرار باشد VAR این صحنه را پنالتی نگیرد چرا باید این مقدار هزینه کنیم و پول به داوران خارجی و عراقی بدهیم که VAR را به فوتبال‌مان بیاوریم. در این خصوص شیطنتی صورت گرفته است. سابقه و وجهه من در داوری ایران و حتی جهان مشخص است و از گذشته تاکنون این‌طور نبوده که بخواهم طرفداری و جانبداری از تیمی داشته باشم.

این کارشناس داوری خاطرنشان کرد: بعد از دربی ۱۰۲ گفتم که تمام تصمیمات داوری و VAR درست بود به جز اخراج نشدن بازیکن استقلال. در آن صحنه قبل از اینکه داور احتمالاً بخواهد با VAR بررسی کند، گفتم که حداقل تصمیم داور این است که بازیکن استقلال باید با کارت زرد دوم جریمه و اخراج شود. در صورتی که با VAR بررسی می‌شد قطعاً هافبک استقلال باید با کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->