صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جمعی از مسئولان و خدام حرم بارگاه منور رضوی (ع) با حضور در بیمارستان شریعتی مشهد غذای متبرک مهمانسرای حضرتی را بین بیماران کرونایی توزیع کردند.

به گزارش شهرآرانیوز،  محمد توکلی اظهار داشت: ۸ نفر از مسئولان آستان قدس رضوی (ع) و خدام این بارگاه منور ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری‌شده در بیمارستان شریعتی مشهد، ۲۵۰ پرس غذای متبرک حضرتی را بین بیماران و کارکنان این بیمارستان توزیع کردند.

 

وی با بیان اینکه این مراسم که حال‌وهوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان بخشید اضافه کرد: خدام بارگاه منور رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) و مداحی وارد این بیمارستان شدند و پخش این مراسم به‌صورت آن‌لاین از بخش‌های مختلف بیمارستان برای بیماران پخش شد.

 

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی این مراسم معنوی را موجب دلگرمی و شادی بیماران این بیمارستان عنوان کرد و گفت: از خداوند و حضرت رضا (ع) سلامتی و بهبودی بیماران را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هرچه زودتر از کشور ما ریشه‌کن شود.

 

گفتنی است غذای متبرک رضوی با حفظ موازین بهداشتی و با هماهنگی کارکنان بیمارستان به آشپزخانه بیمارستان تحویل و بین پرستاران و بیماران توزیع شد.

منبع: آستان نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.