هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

پیام تولیت آستان‌ قدس‌ رضوی در گرامیداشت یاد شهدا و تقدیر از مجاهدان عرصه سلامت

  • کد خبر: ۲۰۸۸۴
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
پیام تولیت آستان‌ قدس‌ رضوی در گرامیداشت یاد شهدا و تقدیر از مجاهدان عرصه سلامت
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در پیامی، ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و از مجاهدان عرصه سلامت کشور تقدیر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و از مجاهدان عرصه سلامت کشور تقدیر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

روز‌های پایانی سال است و به رسم مألوف، بیش از اوقات دیگر به‌یاد درگذشتگان هستیم؛ به‌ویژه آن شهیدان سرافراز که با فداکاری و از جان‌گذشتگی خود پرچم عزت ملت سربلند ایران را برافراشته داشتند.

درود خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز که از برجسته‌ترین سربازان مکتب نورانی امام (ره) بود و بار دیگر خونی تازه در رگ‌های انقلاب و اسلام جاری کرد.

درود خدا بر مجاهدان و فرشتگان سفیدپوشی که این روز‌ها در مراکز درمانی و در خط مقدم مبارزه با بیماری، سلامتی و جانشان را کف دست گرفته و در حال فداکاری هستند، یقیناً هر گامی که در این خدمت مقدس برمی‌دارند، عبادت و موجب فخر پروردگار به ملائکه خود از خلقت انسان است.

رحمت خدا بر آن دسته از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که مدافع سلامت بودند و شهید خدمت شدند.

بدون شک، ملت قوی ایران با استعانت از پروردگار متعال و استمداد از ذوات قدسی اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت رضا (ع) از این ابتلاء نیز با موفقیت بیرون خواهد آمد، شهیدان سرفراز در این مقطع نیز یاور مردم خواهند بود و در این روزها، بیش از همیشه به یاد و در انتظار یاریشان هستیم.

احمد مروی
 
منبع: آستان نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->