صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ایجاد اختلال در ۶۰درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت گرفته است و در تلاشیم با اولویت به جایگاه‌های پرتردد در کلانشهر‌ها و جایگاه‌های بین راهی، یک به یک جایگاه‌ها به صورت آفلاین در مدار قرار گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در خصوص مشکل ایجاد شده در عرضه بنزین اظهار داشت: یک چالشی را در برخی جایگاه‌ها داشتیم که با تجربه گذشته‌ای که داشتیم، مشکلی وجود ندارد و در حال کار بر روی این مسئله هستیم.

وی افزود: برای اینکه مشکلی ایجاد نشود، ارتباط جایگاه‌ها با سامانه را قطع کردیم تا به صورت آفلاین سوخت گیری انجام شود.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: ایجاد اختلال در ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت گرفته است و در تلاشیم با اولویت به جایگاه‌های پرتردد در کلانشهرها، و جایگاه‌های بین راهی، یک به یک جایگاه‌ها به صورت آفلاین در مدار قرار گیرند.

وی ادامه داد: تیم‌های تخصصی در سراسر کشور درحال کار هستند و حداقل زمانی ۶ تا ۷ ساعته نیاز هست تا شرایط سوخت‌گیری به حالت عادی بازگردد و تا پایان امروز، شرایط سوخـ‌گیری به حالت عادی بازخواهد گشت.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: هیچ مشکلی برای سهمیه‌های بنزین به وجود نخواهد آمد و پس از بازگشت سامانه به حالت آنلاین، مردم می‌توانند دوباره از سهمیه‌های خود استفاده کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.