تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نظارت بر واحدهای صنفی طلافروش در مشهد ادامه دارد ارسال فهرست سهام‌داران مشکوک در سقوط بورس، به دادسرا چرا قیمت زعفران کاهشی شد؟ | یک درخواست از بورس جریمه ۱.۲ میلیون‌تومانی برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد + معرفی بخش‌ها مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب طلافروشی‌های مشهد چه بود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پدافند غیرعامل درباره اختلال در سوخت‌رسانی اطلاعیه صادر کرد

  • کد خبر: ۲۰۰۶۹۰
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
پدافند غیرعامل درباره اختلال در سوخت‌رسانی اطلاعیه صادر کرد
روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه ای در خصوص اختلال در سامانه سوخت آورده است: در خصوص دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور تمام گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد اما در شرایط فعلی نمی توان ادعاهای مطرح شده از سوی دشمن را تایید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز در اطلاعیه روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بروز اختلال در سامانه سوخت آمده است: از لحظات اولیه بروز اختلال در سامانه هوشمند توزیع سوخت، تیم‌های واکنش اضطراری وزارت نفت با همکاری مجموعه پدافند غیرعامل وارد عمل شده و تصمیم‌های لازم جهت رفع اختلال و استمرار خدمات زیرساخت سوخت صورت گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، در تمامی سکو‌های سوخت رسانی امکان سوخت رسانی به صورت دستی و خارج از شبکه وجود دارد و مشکل سوخت رسانی در برخی سکو‌ها تا پایان امروز برطرف می‌شود و اختلال سامانه هوشمند سوخت نیز ظرف روز‌های آینده برطرف می‌گردد.

سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: در خصوص دلایل بروز اختلال، این سازمان تمام گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد، اما در شرایط فعلی نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده دشمن را تایید کرد و نتایج نهایی بررسی‌ها در روز‌های آتی به اطلاع خواهد رسید.

به گزارش پایداری ملی (پایگاه اطلاع رسانی پدافند غیرعامل)، جلیل سالاری معاون وزیر نفت نیز ساعتی قبل در گفت‌وگویی گفت: امروز چالشی را در مسیر کارت خوان‌های برخی از جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور داشتیم که طبق پیگیری‌های ما ۶۰ درصد جایگاه را شامل می‌شد. ما از تجربه گذشته استفاده کردیم و برای اینکه اخلال ایجاد نشود فرایند ارتباط را با جایگاه‌هایی که دچار مشکل شده بودند قطع کردیم. با تشکیل تیم‌های فنی که هم اکنون به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند تا سوخت رسانی را به صورت دستی فعال کنند سعی داریم تا ساعات آینده همه مجاری عرضه را فعال کنیم.

به گفته این مقام مسؤول سیستم سوخت رسانی به صورت آفلاین است و هیچ گونه مشکلی در سهمیه سوخت کارت‌ها ایجاد نمی‌شود و به محض برطرف شدن مشکل دوباره سهمیه‌ها برقرار خواهد شد.

وی از مردم در خواست کرد تا کمتر به جایگاه‌ها مراجعه کنند تا مشکل برطرف شود.

سالاری خاطرنشان کرد: هم اکنون روی مشکل تمرکز داریم و سعی داریم جایگاه‌هایی که بیشترین متقاضی را دارند فعال کنیم تا عرضه سوخت متوقف نشود.

لازم به ذکر است بر اساس تبصره ۴ ماده واحده قانون تشکیل پدافند غیرعامل مسؤولیت اجرای پدافند غیرعامل در سطح ملی با رؤسای دستگاه‌های ذیربط و در سطح استان‌ها با استانداران است. سازمان پدافند غیرعامل کشور «نظارت عالی، هدایت و راهبری سیاست ها، برنامه‌ها و مصوبات کارگروه دائمی پدافند غیرعامل» را در دستگاه‌های موضوع این قانون بر عهده دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->