صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی جزئیات جدید خرید و فروش فیش‌های حج عمره را تشریح کرد.

جواد شاد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز به جزئیات جدید از خرید و فروش فیش‌های حج عمره پرداخت و اظهار کرد: برای آن‌هایی که پیامک ارسال شده باید به دفاتر زیارتی مراجعه کنند و در آنجا گروه تشکیل دهند. با توجه به اینکه ٩ سال وقفه در اعزام حج عمره رخ داده، ممکن است عده‌ای از گروه‌ها خارج شده یا شرایط آن‌ها تغییر کرده باشد، لذا باید مجدد گروه تشکیل دهند و از همان دفتر برای انتخاب کاروان‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اعلام کاروان‌ها، افزود: حدود ١۶ کاروان اعلام شده و به محض تکمیل این کاروان‌ها کاروان‌های بعدی مجدد اعلام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: افرادی که فعلاً شرایط سفر به حج را ندارند امتیاز آن‌ها باطل نخواهد شد و می‌توانند اعزام خود را به سال‌های آتی موکول کنند و مشکلی برای اسناد آن‌ها پیش نخواهد آمد. اما این افراد باید به دفاتر حج و زیارت مراجعه و اطلاعات خود را به‌روز کنند و گروه‌های خود را تشکیل دهند تا به محض اینکه مجدد زمینه فراهم شد اعزام شوند.

وی در خصوص انتقال فیش به افراد غیر و قیمت آن توضیحاتی ارائه داد و گفت: قیمت فیش‌ها توافقی است و افراد می‌توانند به خانواده‌های درجه یک فیش خود را انتقال دهند. قیمت‌ها از ۴٠ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان تا ۴۴ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان شروع می‌شود. مبلغی نیز قبلاً پرداخت و سپرده‌گذاری شده بود که سود آن را بانک در هنگام ثبت نام محاسبه و از مبلغ کسر می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.