شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند
سرخط خبرها

آغاز اعزام زائران خراسانی عمره مفرده از ۱۳ دی ماه

  • کد خبر: ۲۰۰۸۰۱
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
آغاز اعزام زائران خراسانی عمره مفرده  از ۱۳ دی ماه
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اعزام سفر‌های عمره مفرده پس از تعویق دو هفته‌ای از ۱۳ دی ماه به عربستان آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز و یک روز مانده به آغاز از سرگیری سفر‌های عمره مفرده، اعلام شد که به دلیل عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، آغاز سفر‌های عمره که قرار بود از ۲۸ آذر ماه در کل کشور و از ۲۹ آذر ماه در مشهد از سرگرفته شود به تعویق افتاد.

جواد شاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص زمان از سرگیری مجدد سفر‌های عمره مفرده عنوان کرد: اولین کاروان عمره مفرده ۱۳ دی ماه سال جاری عازم عربستان خواهد شد.

وی یادآور شد: این تصمیم به دلیل ارائه فرصت بیشتر به زائران برای آموزش و انجام برخی اقدامات اولیه در سفرشان بوده است.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: کلیه زائرانی که طی روز‌های قبل در کاروان‌ها نسبت به رزرو و ثبت‌نام اقدام کرده‌اند می‌بایست در اسرع وقت با مراجعه مجدد به شرکت یا دفتر زیارتی که ثبت‌نام اولیه را در آنجا انجام داده‌اند، ثبت‌نام خود را در تاریخ جدید قطعی و نسبت به دریافت فیش ما به‌التفاوت هزینه سفر و واریز وجه و ارائه مدارک تکمیلی اقدام نمایند.

شاد تصریح کرد: از فردا، سه شنبه ۲۸ آذر ماه امکان ثبت‌نام در کاروان‌های ۱۳ دی ماه به بعد بر اساس اولویت جهت تکمیل کاروان‌ها بر روی سامانه فراهم خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار عمره به سایت razavi.haj.ir و کانال‌های اطلاع‌رسانی مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->