صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد از تصویب هشت گروه حل مسئله جهت کمیته علمی همایش حاشیه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید رحمان میرزائیان گفت: این همایش با حمایت دستگاه قضایی استان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری و ... با رویکردی کاربردی پیش بینی شده است و امید است از طریق همفکری علمی که بین دانشگاهیان و ذی نفعان حاشیه شهر خواهد بود بتوان به نتایج کاربردی در رفع مسائل و مشکلات حاشیه شهر دست یافت.

دبیر کمیته علمی این همایش افزود: در کنار ثبت نام جهت شرکت در این همایش و دریافت مقالات کاربردی در این خصوص، هشت کارگروه مسئله یابی با حضور تمام متولیان امر پیش بینی شده است که هدف آن تهیه شبکه مسئله حاشیه شهر است و با توجه به برنامه علمی حاشیه نشینی پایش دانشگاه آزاد اسلامی راهبری خواهد شد.

میرزائیان در ادامه با اشاره به حضور تمام دستگاه‌های متولی در این همایش گفت: دانشگاه‌های مختلف از جمله فردوسی، آزاد، امام رضا علیه السلام، جهاد دانشگاهی و ... در این همایش و در قالب کمیته علمی، هیات داوران و گروه‌های مسئله یابی نقش ایفا خواهند کرد.

قابل ذکر است؛ محققان و فرهیختگان گرامی برای شرکت در این همایش می‌توانند به سایت معاونت برنامه ریزی شهرداری مشهد به نشانی pianning.mashhad.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله اقدام کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.