صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رکورد تأمین و توزیع شیرخشک شکست

  • کد خبر: ۲۰۱۷۲۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک رگولار طی آذرماه امسال تأمین و توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سجاد اسماعیلی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی چرخه تأمین و توزیع شیرخشک اظهار کرد: با تخصیص ارز و تأمین مناسب ماده اولیه شیرخشک طی ماه‌های اخیر، میزان تولید این فرآورده به صورت چشمگیری افزایش داشته است. همچنین با نظارت‌های میدانی، سرعت توزیع شیرخشک به داروخانه‌ها و درنهایت مصرف‌کننده بسیار بیشتر از قبل شده است.

وی افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تأمین شیرخشک‌های معمولی (رگولار) وجود ندارد و بازار به تعادل عرضه و تقاضا رسیده است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه سازمان غذا و دارو علاوه بر نظارت بر کیفیت فرآورده‌های سلامت محور، تسهیل دسترسی مردم به این فرآورده‌ها را هم جزو وظایف ذاتی خود می‌داند، گفت: با اجرای طرح ساماندهی شیرخشک، ضمن اصلاح سیاست‌های ارزی این حوزه و حمایت از تولیدکنندگان این حوزه، هیچ تغییر قیمتی در این فرآورده برای مصرف‌کننده واقعی صورت نگرفته است و با ارائه کدملّی کودکان زیر دوسال شیرخشک بدون تغییر قیمت در دسترس است.

 وی همچنین گفت: تغییر سیاست‌های ارزی و اصلاح قیمت شیرخشک بر مبنای درخواست تولیدکنندگان و در راستای حمایت از آن‌ها و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته و هیچ گونه مشکلی در چرخه تأمین ماده اولیه و تولید شیرخشک وجود ندارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.