صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت کرمان موتور شرایط فروش جک J4 را با اقساط بلندمدت اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط این خودرو نسبت به ماه گذشته اندکی تغییر کرده است. بااین‌حال همچنان مشتریان می‌توانند سدان کوچک کرمان موتور را با اقساط ۴ ساله خریداری کنند. شرایط فروش اقساطی کرمان موتور از روز دوشنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. موعد تحویل خودرو‌ها در این شرایط فروش ۱۰ روز کاری خواهد بود. تاریخ اولین چک نیز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است.


جک J۴ درحال‌حاضر عنوان ارزان‌ترین خودرو مونتاژی با گیربکس اتوماتیک را در اختیار دارد. این خودرو بازمانده نسلی از اتومبیل‌های مونتاژی اتوماتیک است که طی دهه ۱۳۹۰ به بازار ایران وارد شدند. این خودرو‌ها امکان مالکیت یک خودرو اتوماتیک را برای بسیاری از مشتریان ایرانی فراهم کردند.

کرمان موتور مدتی پیش از خرید پلتفرم این خودرو خبر داد. این شرکت تصمیم دارد تا خودرو کی ام سی ایگل را براساس ساختار مشابهی با جک J۴ به تولید برساند؛ بنابراین در آینده نیز این خودرو و نسخه‌های ارتقایافته آن روی خط تولید کرمان موتور قرار خواهند داشت. جک J۴ همانند بسیاری دیگر از خودرو‌های مونتاژی، به موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی مجهز شده است. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.