صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پلیس در یک قدمی سارقان مسلح در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۲۲۹
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از سرقت مسلحانه در حوالی مشهد و جستجو‌های گسترده برای دستگیری ۳سارق مسلح خیابانی خبر داد.
مهدی قرآنی- سرتیپ ابراهیم قربانزاده  جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از سرقت مسلحانه در حوالی مشهد و جستجو‌های گسترده برای دستگیری ۳سارق مسلح خیابانی خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت:راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۷شب گذشته ۳ مرد ناشناس را از میدان سپاد مشهد به مقصد ۳راهی فردوسی سوار خودروی خود کرد.

وی افزود:بنا بر ادعای شاکی پرونده، دقایقی بعد خودرو در مسیر ۳ راهی فردوسی حرکت می‌کرد که ناگهان ۳ سارق مسافرنما با تهدید اسلحه کلت کمری از راننده خواستند به مسیری فرعی بپیچد.
 
 قربانزاده اظهار داشت: متهمان خشن با تهدید، خودرو را به بیابان‌های اطراف شهر کشاندند و چون راننده در برابر آن‌ها مقاومت نشان می‌داد به تیراندازی هوایی اقدام کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت:متهمان پس از ضرب و شتم راننده پراید، دست هایش را بستند وبا سرقت تمام مدارک، وجوه نقد و خودروی پراید او را کنار یک کال در بیابان رها کردند و متواری شدند.

 قربانزاده گفت:متهم که در تاریکی شب دچار ترس و وحشت شده بود پس از ۷۵ دقیقه پیاده‌روی خود را به روستای خوش هوا در حوالی مشهد رساند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:با گزارش سرقت مسلحانه به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اهمیت موضوع، دستوارت لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.