صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تشدید وضعیت ریزگرد‌ها و همچنین آلودگی هوای مشهد میزان مراجعه به بخش اورژانس تمامی بیمارستان‌های مشهد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر رضا وثوقی مقدم اظهار کرد: با توجه به اثرات تغییرات آب‌وهوایی در ۲‌ تا ۳ روز بعد از آن، پیش‌بینی افزایش مراجعات به این بخش ها برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده  شده است و در این خصوص آمادگی های لازم پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم وقتی که تعطیلی به دلیل وقوع ریزگردها، عدد بالای شاخص آلایندگی و آلودگی شدید هوا اعلام می‌شود در خانه بمانند و از رفت‌وآمد غیرضروری و همچنین گردش و تفریح در بیرون از منزل خودداری نمایند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: ما همچنین در شرایط فعلی و وضعیت کنونی به مانند ایام بحران کرونا بر استفاده از ماسک برای دوری از مشکلات تنفسی در زمان حضور در فضاهای باز تأکید داریم.

دکتر وثوقی‌مقدم اضافه کرد: ما از تمامی بیمارستان‌ها خواسته‌ایم که از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به‌موقع به مراجعه کنندگان برخوردار باشند و از مردم هم می‌خواهیم که هشدارهای داده شده را کاملاً جدی بگیرند و رعایت تمامی مسائل پیشگیرانه را داشته باشند تا که سلامتی‌شان حفظ شود و با مشکلات تنفسی مواجه نشوند.

وی تأکید کرد: در شرایط فعلی از تمام مردم از جمله کودکان، سالمندان، مادران باردار و نیز بیماران خاص، زمینه‌ای و صعب‌العلاج که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند می‌خواهیم که تا زمان بهبود وضعیت آب‌وهوایی در خانه بمانند از حضور در جمع‌های شلوغ و محیط‌های باز و بسته خودداری کنند تا با مشکلات جدی و شدید تنفسی مواجه نشوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.