صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پذیرش «شهر هوشمند مشهد» در اجلاس ژنو

  • کد خبر: ۲۰۳۶۹
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی، ۱۸ تا ۲۱ فروردین ماه سال آتی برگزار خواهد شد و مشهد با این حضور بین‌المللی، عملا در مسیر پیوستن به شهر‌های هوشمند برتر دنیا قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی كه به اختصار WSIS نامیده می‌شود، هر ساله توسط اتحاديه بين‌المللی مخابرات (ITU) با پشتيبانی سازمان ملل متحد، در مقر اروپايی اين سازمان در شهر ژنو كشور سوئيس برگزار می‌شود

وی ادامه داد: يكی از اهداف اصلی آن كاهش اختلاف و فاصله كشورها از طريق توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی است.


محمدجواد رجائیان افزود: در دوره آتی این اجلاس که در فروردین ماه سال آتی برگزار می‌شود، پروژه شهر هوشمند مشهد مورد پذیرش قرار گرفته و کارگاه ارائه دستاوردهای شهر هوشمند مشهد نیز در این اجلاس برگزار خواهد شد.

وی يكی از اقدامات مهم شهر مشهد را که پيش از اين با همكاری ITU آغاز شده، اندازه‌گيری و سنجش شاخص‌های هوشمندی و پايداری شهر مشهد بیان کرد و افزود: این اندازه‌گیری بر اساس روال U4SSC است كه در پنل مشهد ارائه خواهد شد.


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: اين اجلاس ۱۸ تا ۲۱ فروردین ماه سال آتی برگزار خواهد شد و مشهد با این حضور بین‌المللی، عملا در مسیر پیوستن به شهرهای هوشمند برتر دنیا قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.