صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ارسال ۳۳۰۰ اثر در بخش های مستند، داستانی، پویانمایی، تولیدات فضای مجازی و فیلمنامه به این رویداد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید صالحی در نشست خبری این رویداد اظهار کرد: در این دوره، تعداد زیادی اثر به جشنواره در بخش‌های مختلف رسیده که بیش از ۳۳۰۰ اثر است که شامل مستند، داستانی، پویانمایی، تولیدات فضای مجازی، فیلمنامه و ... است. بیش از ۸۰۰ اثر فیلم‌های مردمی در بخش فیلم ما ارسال شده است.

 صالحی گفت: در بخش مستند بیشترین آثار را داریم و در بخش فیلمنامه بیش از ۴۰۰ اثر به جشنواره رسیده است. جشنواره عمار از ۲۱ تا ۲۹ دی در سینما فلسطین برگزار می‌شود و کارگاه‌ها و نشست‌هایی هم در این راستا برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کرد: امسال جایزه ویژه‌ای داریم که جلوه ویژه‌ای به حوزه مقاومت دارد و خنجر یمنی به جشنواره اهدا شده و امسال این جایزه به هنرمند و کنشگری که با امکانات کم به نظام سلطه ضربه زده است اهدا می‌شود و خنجر یمنی نماد خیلی از اتفاقات بویژه چند ماه اخیر است.

صالحی از رونمایی جایزه جدید دیگری در این دوره خبر داد و گفت: این جایزه در افتتاحیه رونمایی و به کسانی که عماری نیستند و مقابل مردم ایران ایستاده‌اند و ضدمردمی‌ترین افراد هستند، اهدا می‌شود، در روز‌های آینده از این جایزه رونمایی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.