صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عوارض صادراتی زعفران حذف شد + تصویر (۲۵ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۶۴۷۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
  • ۱
عوارض صادراتی ۰.۵ درصدی زعفران از قانون بودجه سال جاری که ماه ها قبل از سوی وزارت صنعت درخواست شده با مصوبه هیات وزیران حذف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حذف عوارض صادراتی زعفران که با پیشنهاد دو وزارتخانه کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و مصوبه ۲۰ دی هیات وزیران از سوی محمد مخبر معاون اول رییس جمهو ابلاغ شد.

براساس این گزارش، عباس علی آبادی وزیر صمت در شهریور سال جاری خواستار حذف ۰.۵ درصد عوارض صادراتی از مصوبه خرداد هیات وزیران و موضوع مفاد بند ه تبصره ۸ قانون بودجه سال جاری شده بود.

پیش‌تر هم در پی انتشار دستورالعمل قانون بودجه ۱۴۰۲ در ارتباط با عوارض صادراتی ۰.۵ درصدی مواد خام و نیمه خام، برخی اتحادیه‌ها و انجمن‌های این حوزه درخواست بازنگری در میزان عوارض صادراتی تعیین شده را مطرح کرده بودند، اما در نهایت دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، بخشنامه  قطعی عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه‌خام با اعتبار پایان سال را جهت اجرا به گمرک ابلاغ کرد.

منبع: بورس پرس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
این هم رفع اخرین بهانه شورای ملی زعفران که چندین ساله بر اساس آن قیمت بی ارزش روی این کالا گرانقدر گذاشته وباعث تحقیر کشاورزان کیسه بدوش بازارهای زعفران شده است