صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پاکستان نقض بی دلیل حریم هوایی خود و حمله به داخل خاک پاکستان(مقر گروهک تروریستی جیش الظلم) را به شدت محکوم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، وب سایت وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پاکستان نقض بی دلیل حریم هوایی خود توسط ایران و حمله به داخل خاک پاکستان را به شدت محکوم می کند. این نقض حاکمیت پاکستان کاملا غیرقابل قبول است و می تواند عواقب جدی داشته باشد.

دستگاه دیپلماسی پاکستان مدعی شد: نگران‌کننده‌تر اینکه این اقدام غیرقانونی علی‌رغم وجود کانال‌های ارتباطی متعدد بین پاکستان و ایران صورت گرفته است. اعتراض شدید پاکستان پیش از این به مقام ارشد مربوطه در وزارت امور خارجه ایران در تهران تسلیم شده است. علاوه بر این، کاردار ایران به وزارت خارجه فراخوانده شده تا این نقض آشکار حاکمیت پاکستان را به شدت محکوم کند و مسئولیت عواقب آن کاملاً بر عهده ایران است.

در پایان بیانیه آمده است: پاکستان همواره گفته  که تروریسم یک تهدید مشترک برای همه کشورهای منطقه است که نیازمند اقدام هماهنگ است. چنین اقدامات یک جانبه با روابط حسن همجواری منطبق نیست و می تواند اعتماد و اطمینان دوجانبه را به شدت تضعیف کند.

منبع: جماران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
FH750
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
جیش الظلم صحیح است.

مثلا اسم ملاهای افغانستان رو چیز دیگه میگید
ناشناس
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
علاوه بر این پاکستان زبان دراز که هیچ همکاری با ما نمی‌کرده و محل رشد تروریست های تکفیری هس، باید افغانستان هم نابود بشه ،بیشتر تروریست ها افغانی هستن