صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه خراسان گفت: متاسفانه از زمان گسترش شبکه‌های مجازی، ماهواره و اینترنت، فرهنگ غربی سبک زندگی بسیاری از جوانان ایرانی را تغییر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ دوم ستاد عبدالرحمن ساسانیان‌فرد در حاشیه کارگاه سبک زندگی ایرانی- اسلامی که در پادگان ثامن‌الائمه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد ویژه کارکنان وظیفه برگزار شد، بیان کرد: در سال‌های اخیر، با توجه به پدیده ارتباطات الکترونیک و قدرت نفوذ رسانه، سبک زندگی اکثر جوانان ایران روز به روز، به کلی در حال زیر و رو شدن است، بر همین اساس هر روز شاهد اعتراض و هشدار خانواده‌ها به این نوع وضعیت و سبک زندگی آنان هستیم.

وی افزود: جوانان برای داشتن زندگی خوب و ایده‌آل و برخوردار از امنیت روانی و اخلاقی به یک سبک و الگوی زندگی نیاز دارند که بدون شک قرآن بهترین شیوه و سبک زندگی را برای تمام جوامع بشری معرفی کرده است.

فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه خراسان گفت: جوانان در گذشته با مسائل اعتقادی، دینی و به ویژه با قرآن پیوند ویژه‌ای داشتند، اما متاسفانه از زمان گسترش شبکه‌های مجازی، ماهواره و اینترنت، فرهنگ غربی سبک زندگی بسیاری از جوانان ایرانی را تغییر داده که این امر مشکلات زیادی برای خانواده‌ها و جامعه ایجاد کرده است.

سرتیپ دوم ساسانیان‌فرد ادامه داد: یکی از علل مهم عقب ماندگی جوانان ما در دهه‌های اخیر، خود باختگی به فرهنگ بیگانه و غرب و به خصوص فاصله گرفتن از باور‌ها و اعتقادات دینی و عمل نکردن به فرامین و دستورات صریح و نجات بخش قرآن کریم است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.