صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همراهی مردم مشهد در عدم ورود به آرامستان‌ها

  • کد خبر: ۲۰۹۷۶
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
همراهی مردم مشهد در جمعه پایانی سال در خور تحسین بود و رفت و آمد به آرامستان‌ها در این شهر صورت نگرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از همراهی مردم مشهد در عدم ورود به آرامستان‌های تحت مدیریت شهرداری، خصوصا آرامستان بهشت رضا (ع) به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تشکر کرد.

وی افزود: با هدف حفظ سلامت شهروندان، از روز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه، ورود شهروندان به آرامستان بهشت رضا (ع) ممنوع گردید و فقط پذیرش متوفی جدید، بهمراه مشایعت کنندگان محدود صورت می‌پذیرد.

وی افزود: علیرغم توصیه‌های صورت گرفته مبنی بر عدم حضور شهروندان در محیط‌های شلوغ و تاکید بر ماندن در منازل، در روز جمعه هفته گذشته با ترافیک زیادی در مسیر‌های ورودی آرامستان‌ها و حضور گسترده مردم بویژه در آرامستان بهشت رضا (ع) مواجه بودیم، که براساس تصمیم گیری صورت گرفته و تعطیلی آرامستان ها، خوشبختانه روز گذشته مصلدف با جمعه آخرسال  شاهد همراهی مردم و عدم ورود آن‌ها بودیم.
 
وی خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود، برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان تنها در صورت همراهی با متوفی جدید آن هم با رعایت کلیه نکات بهداشتی وارد آرامستان‌ها شوند.

لازم به ذکر است هم اکنون سه دستگاه آمبولانس ویژه برای متوفیان فوت شده در اثر ابتلا به بیماری  کرونا و شبه کرونا اختصاص داده شده که مرتباً ضد عفونی می‌شوند، همچنین جایگاه ویژه‌ای به صورت ایزوله شده جدا از محل غسالخانه برای غسل دادن متوفی در نظر گرفته شده که پس از هر بار استفاده ضدعفونی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.