صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۶۰ هزار تومان و مرغ گرم ۷۸ تا ۸۵ هزار تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از توزیع روزانه ۱۵۰۰ تن مرغ گرم در تهران خبر داد.

مهدی یوسف‌خانی از ثبات بازار مرغ خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۶۰ هزارتومان و مرغ گرم ۷۸ تا ۸۵ هزارتومان است.

او از توزیع روزانه ۱۵۰۰ تن مرغ در تهران خبرداد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا در مقایسه با میزان عرضه، جلوی التهابات قیمت گرفته شده است.

یوسف‌خانی ادامه داد: با توجه به شرایط جوجه‌ریزی و تولید، پیش‌بینی می‌شود که تغییر خاصی در بازار نداشته باشیم و تنها به واسطه حجم زیاد جوجه‌ریزی و ازدیاد عرضه در اسفندماه احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: بنا بر آمار در سنوات گذشته ماهانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی موردنیاز کشور بود که به واسطه نوسان قیمت گوشت قرمز، مصرف حداکثر گوشت مرغ ۲۵۰ هزار تن خواهد بود که بدین ترتیب ماهانه ۱۲۰ میلیون قطعه باید جوجه‌ریزی صورت گیرد.

او گفت: بنابر اعلام وزارت جهاد و تشکل‌های تولیدی جوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه رسیده که براین اساس تولید مرغ به بیش از ۳۰۰ هزارتن خواهد رسید که پشتیبانی برای خرید مرغ به منظور تامین ذخایر استراتژیک از ماه آینده باید وارد میدان شود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.