صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه طی روزهای آینده بر تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده اضافه می‌شود، گفت: جمع‌بندی ما در مناطق و حوزه‌های انتخابیه مختلف بیانگر این است که میدان رقابت فراهم است.

به گزارش شهرآرانیوز «سید محمدتقی شاهچراغی» امروز (یکشنبه) در همایش «منتخبین مردم‌نهاد در شورا‌های توسعه و حمایت» گفت: در هر مقطعی که حضور مردم پررنگ‌تر و کامل‌تر بوده، آن دوره اثربخش‌تر هم بوده است. البته مردم ایران هم جنسشان این است که هر زمان احساس می‌کنند به رغم همه مشکلات و گله‌مندی‌ها، لازم است حضور پیدا کنند، در صحنه حاضر می‌شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: طبق نظرسنجی‌ها، مردمی که سطح زندگی متوسط و رو به پایین دارند، در اعلام و مشارکت، نقش بیشتری دارند.

وی ادامه داد: ما در این میدان تقابل، در یک جنگ رسانه‌ای سخت و سنگین قرار داریم. دشمنان به شدت بر طبق یأس، ناامیدی، تأثیر نداشتن و حضور نداشتن در صحنه انتخابات می‌کوبند. در مقطعی می‌گفتند رقابت وجود ندارد، اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده که بیش از ۱۳ هزار نفر تاکنون تأیید صلاحیت شدند و احتمالا دوباره تا ۲ یا ۳ روز آینده افزایش پیدا خواهد کرد و به واجدین شرایط افزوده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: جمع‌بندی ما در مناطق و حوزه‌های انتخابیه مختلف بیانگر این است که میدان رقابت فراهم است. بعضی از افراد هم در چند روز آینده اضافه می‌شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.