صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش ماموران کلانتری قاسم آباد، متهم به ۲۸ فقره سرقت آیفون‌های تصویری خانه شهروندان در شهرک غرب مشهد به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت:در پی سرقت‌های سریالی آیفون تصویری مجتمع‌های مسکونی منطقه قاسم آباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری قاسم آباد با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها متهم را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیر وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفایش ۳ دستگاه پنل آیفون تصویری کشف کردند.

نگهبان گفت:متهم که در بازجوئی‌های اولیه منکر سرقتی بودن آیفون‌ها بود در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۸ فقره سرقت پنل آیفون تصویری در محدوده بولوار اندیشه، حجاب، امامیه، دکتر حسابی، ادیب، فلاحی و شریعتی و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات مالخر موردنظر را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲ پنل تصویری ۶ واحدی مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.