صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معرفی اوپو رینو 11F + مشخصات

  • کد خبر: ۲۱۰۵۷۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
گوشی جدید اوپو با طراحی عجیب و متفاوت و قابلیت‌های هیجان‌انگیز به‌زودی از راه می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز - اوپو رینو ۱۱F با وجود اینکه هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده، صفحه‌ای اختصاصی در وب‌سایت اندونزیایی این شرکت دارد که تصاویر رسمی گوشی را به نمایش گذاشته است.

شارژ سریع، باتری پرظرفیت با طول عمر بالا، تصاویر دقیق و شفاف در هر زاویه، تجربه‌ی اتصال روان و پایدار حتی در مکان‌هایی با آنتن‌دهی ضعیف و مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب از ویژگی‌های اوپو رینو ۱۱F هستند که در صفحه‌ی تبلیغاتی محصول به آن‌ها اشاره شده است.

جدیدترین گوشی اوپو از تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ با گرافیک Mali-G۶۸ MC۴ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این گوشی در دیتابیس گیک‌بنچ ۶ در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۸۹۷ و در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۲٬۳۲۹ را کسب کرده است.

گفته می‌شود رینو ۱۱F به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. نکته‌ی جالب توجه در چیدمان متفاوت دوربین این گوشی نسبت به سایر رقبایش است که طراحی خاص و منحصر‌به‌فردی محسوب می‌شود.

رینو ۱۱F احتمالاً صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و اندروید ۱۴ از دیگر مشخصات احتمالی گوشی میان‌رده‌ی جدید اوپو هستند.

هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی منتشر نشده است. با توجه به انتشار تصاویر رسمی احتمالاً فاصله‌ی چندانی تا رونمایی از گوشی جدید اوپو نداریم.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.