مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

مشکلات دوربین سری گلکسی S۲۴ با یک آپدیت نرم‌افزاری برطرف می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۰۳۳۶
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
مشکلات دوربین سری گلکسی S۲۴ با یک آپدیت نرم‌افزاری برطرف می‌شود
سری گلکسی s24 پیشرفت‌های زیادی به همراه داشته اما چند مشکل جزئی هم در دوربین این گوشی‌ها وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز - جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ پیشرفت‌های زیادی را به‌همراه دارند؛ صفحه‌نمایش روشن‌تر، بدنه محکم‌تر، عملکرد سریع‌تر، دوربین‌های بهبودیافته و عمر باتری بیشتر، از ویژگی‌های مهم این سری هستند. بااین‌حال، چند مشکل جزئی در دوربین سری گلکسی S۲۴ وجود دارد و این مشکلات قرار است با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری حل شود.

در بخش انجمن سایت رسمی سامسونگ، مسئول آپدیت‌های مرتبط با دوربین سامسونگ در پاسخ به کاربری که از کیفیت دوربین گلکسی S۲۴ شکایت داشت، اعلام کرد سامسونگ به‌طور مداوم تلاش می‌کند تا دوربین پرچمدار‌های جدید خود را بهینه کند. او همچنین گفت سامسونگ پذیرای نظرات کاربران از کانال‌های ارتباطی مختلف است.

به گفته او، سامسونگ عملکرد دوربین را با آپدیت‌های نرم‌افزاری آینده بهبود خواهد بخشید. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در این آپدیت‌ها روی بهبود رنگ‌ها و افکت‌های سه‌بعدی در سری گلکسی S۲۴ در مقایسه با گوشی‌های نسل قبلی گلکسی تمرکز کرده است. پیش‌ازاین نیز منبعی آگاه از انتشار یک آپدیت خبر داده بود.

با توجه به مطالبی که کاربران در اینترنت منتشر می‌کنند، به‌نظر می‌رسد که دوربین سری گلکسی S۲۴، در مقایسه با گلکسی S۲۳، بهبود یافته است؛ اما چند مشکل جزئی نیز وجود دارد. در تصاویر سری جدید، هنگام عکاسی از آسمان در شرایط کم‌نور، نویز‌هایی پدید می‌آیند؛ همچنین در روز شاهد نور بیش‌ازحد در عکس‌ها هستیم. مشکل دیگر محدوده دینامیکی کمتر در اطراف چراغ‌ها و منابع نوری خاص است. همچنین به‌نظر می‌رسد که این سری در ثبت جزئیات برخی بافت‌ها خوب عمل نمی‌کند.

هنوز سامسونگ زمان انتشار آپدیت نرم‌افزاری برای رفع این مشکلات را اعلام نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که اولین آپدیت‌ها مربوط به دوربین باشد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->