صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی مشهد گفت: ایران فاصله فاحشی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ماشین‌آلات کشاورزی ندارد. شرکت‌هایی در این نمایشگاه کالا‌هایی را عرضه می‌کنند که به لحاظ کیفیت شانه به شانه کالا‌های اروپایی رقابت می‌کند و بسیاری از این محصولات، صادراتی هستند.

حمیدرضا نامی امروز ۱۹ بهمن‌ماه، در حاشیه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شامل ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه حوزه ماشین‌آلات کشاورزی در تاریخ کشور است. در غرب آسیا دو کشور ایران و ترکیه صاحب این صنعت هستند و در این حوزه ایران وضعتی قابل قبولی دارد. بازار‌های منطقه‌ای بازار صادراتی ایران در حوزه ماشین‌آلات کشاورزی هستند.

وی افزود: ایران فاصله فاحشی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ماشین‌آلات کشاورزی ندارد. شرکت‌هایی در این نمایشگاه کالا‌هایی را عرضه می‌کنند که به لحاظ کیفیت شانه به شانه کالا‌های اروپایی رقابت می‌کند و بسیاری از این محصولات، صادراتی هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی تصریح کرد: از تمام کشاورزان و فعالان این حوزه جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم. چند هیئت از آمریکای جنوبی، اوراسیا، خاورمیانه و بخش‌هایی از آفریقا از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت. این نمایشگاه نشان میدهد زمانی که بخش خصوصی و دولتی کار تیمی را مبنای کار قرار می‌دهند، نتیجه‌ای قابل افتخار برای کشور به وجود خواهد آمد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.