ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

یک مقام مسئول در وزارت صمت: بیش از ۹۵ درصد نیاز کشور به ماشین‌آلات کشاورزی، در داخل تولید می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۰۸۶۱
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
یک مقام مسئول در وزارت صمت: بیش از ۹۵ درصد نیاز کشور به ماشین‌آلات کشاورزی، در داخل تولید می‌شود
مدیرکل دفتر ماشین آلات سنگین وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بالغ بر ۹۵ درصد کل نیاز کشور به ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات مکانیزاسیون حوزه کشاورزی در داخل کشور تامین می‌شود.

ابوذر جمشیدوند امروز ۱۹ بهمن‌ماه در حاشیه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شامل ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون اظهار کرد: امروز یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ماشین‌آلات و ادوات حوزه کشاورزی افتتاح شد. با توجه به تاثیرگذاری موضوع امنیت غذایی، کشاورزی یکی از حوزه‌های با‌اهمیت در کشور است.

وی افزود: نگاه بر این است که بتوانیم با ادوات و تجهیزات حوزه کشاورزی، بهره‌وری را در این حوزه افزایش داده و میزان تولیدات محصولات را بیشتر کنیم تا متعاقبا کاهش میزان منابع به حداقل برسد.

مدیرکل دفتر ماشین آلات سنگین وزارات صمت تصریح کرد: در جمهوری اسلامی در این حوزه رشد خوبی صورت گرفته و شاهد این هستیم که بالغ بر ۹۵ درصد کل نیاز کشور به ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات مکانیزاسیون حوزه کشاورزی در داخل کشور تامین می‌شود.

جمشیدوند ادامه داد: بالغ بر ۳۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشته و ۲۵ هزار متر مربع به این نمایشگاه اختصاص داده شده است. کل زنجیزه از مواد اولیه تا تولید قطعات و ماشین‌آلات در داخل کشور تامین شده اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی ادامه داد: علاوه بر استفاده داخلی از تولیدات ملی، صادرات خوبی نیز در حوزه ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات حوزه کشاورزی وجود دارد و ما در حال صادرات به کشور‌های همسایه هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->