صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهادکشاورزی مشهد گفت: امسال همانند سال‌های گذشته بازرسی و نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی نخواهیم داشت.

علی‌اکبر نصری سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره تمهیدات درنظر گرفته شده برای تعطیلات نوروز و ماه رمضان تصریح کرد: با توجه به ورود زائران به مشهد در این روزها جلسات مختلفی با اتحادیه‌ها در نظر گرفته شده است تا هیچ مشکلی در تامین کالا‌های ضروری به ویژه در حریم حرم مطهر رضوی نداشته باشیم.

وی گفت: همانند روال هرسال با نانوایی‌ها درخصوص کشیک‌های نوروزی جلسه گذاشته شده است که در همین راستا تخصیص آرد فوق‌العاده برای نانوایی‌های فعال و نانوایی‌های جدیدی که شروع به کار  خواهند کرد، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی جهادکشاورزی خراسان‌رضوی بابیان اینکه تلاش شده مکان‌های سیار توزیع کالای تنظیم بازار در اطراف حرم ایجاد شود، تصریح کرد: در همین راستا مقرر شده ۷۰۰ واحد صنفی فروش کالای مصوب را داشته باشند.

وی یادآورشد: از ۲۰ اسفند طرح‌های نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان در استان شروع خواهد شد و پنج پایگاه نظارتی اطراف حرم مطهر در خیابان‌های نواب، شیرازی، طبرسی و امام خمینی(ره) برای رصد قیمت محصولات کشاورزی فعالیت کنند.

نصری درخصوص تامین گوشت قرمز و مرغ گفت: مشکلی در تامین گوشت قرمز و مرغ نداریم. حتی گوشت مرغ کمتر از قیمت مصوب در حال توزیع در بازار است. اکنون در فروشگاه‌های شهرما هم گوشت قرمز با نرخ مصوب ۴۳۰ هزار تومان در حال توزیع است.


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.