کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو‌های وارداتی از هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (١١ اردیبهشت ١۴٠٣) شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث حذف شد تک جمله‌هایی برای کسانی که همیشه پای کارند و دیده نمی‌شوند ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز کشور به ۵۵۰ فروند هواپیما قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی‌شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حال خوش کارگر، برنامه خوب دولت را‌  می‌طلبد حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند
سرخط خبرها

هیچ کمبودی در بازار شکر شب عید و ماه رمضان نداریم

  • کد خبر: ۲۱۲۵۹۰
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
هیچ کمبودی در بازار شکر شب عید و ماه رمضان نداریم
رئیس اتحادیه خواربارفروشان اعلام کرد: تمامی کالا‌ها و انواع خواربار به وفور در واحد‌های صنفی موجود است. حتی کالا‌هایی مانند شکر که در چند ماه گذشته ملتهب بود نیز به آرامش و ثبات رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا پاشا بیگی داریانی رئیس اتحادیه خواربارفروشان اظهار کرد: تمامی کالا‌ها و انواع خواروبار به وفور در واحد‌های صنفی موجود است. حتی کالا‌هایی مانند شکر که در چند ماه گذشته ملتهب بود نیز به آرامش و سکون رسیده و با حجم و قیمت مطلوبی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان گفت: در رابطه با بازار شب عید نیز مطابق با برنامه ریزی که انجام شده است به واسطه بازرسان اتاق اصناف تهران و همچنین بازرسان اتحادیه خواربار فروشان، واحد‌های صنفی این اتحادیه را به دقت زیر نظر داریم و اجازه هیچ نوع تخلفی داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در صنف خواربار تمام کسبه خرده فروش و مردم‌دار هستند و به دلیل این نوع ارتباط و اعتباری که نزد مردم کسب کرده اند، معمولا کمتر به سمت تخلف کشیده می‌شوند. اما به هر جهت بازرسی‌ها افزایش یافته و شبانه روز شرایط مغازه‌ها را زیر نظر داریم.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان تاکید کرد: گرانی شکر که طی چند ماه گذشته خبرساز شده بود در حال حاضر به طور کامل مهار شده است. همچنین با همکاری وزارت جهاد کشاورزی به مقدار مکفی شکر در تمامی واحد‌های صنفی ذخیره و عرضه می‌شود. از این رو می‌توان گفت که تلاطم‌های بازار شکر کاملا آرام شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون شکر با نرخ مصوب در تمام واحد‌های صنفی اتحادیه خواربار فروشان قابل تهیه است و مشکلی از این بابت نداریم.

منبع: آنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->