صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نوجوانان راوی انتخابات ۱۱ اسفند خواهند بود

  • کد خبر: ۲۱۲۶۶۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، نوجوانان شاهد انتخابات و در حقیقت راوی انتخابات خواهند بود.

سیدهادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص حضور نوجوانان در عوامل اجرایی انتخابات ۱۱ اسفند ماه اظهار کرد: حضور نوجوانان برای آشناشدن با فرایند برگزاری انتخابات در محل صندوق‌های رای بلا‌مانع است.

وی با اشاره به شفافیت انتخابات گفت: آمادگی پذیرش دانش‌آموزان در برخی از شعب اخذ رای خواهیم بود، زیرا باید شاهد برگزاری انتخابات باشند و درحقیقت نوجوانان راوی انتخابات خواهند بود، لذا تفاهم‌نامه‌ای با آموزش‌وپرورش در حال امضاست، تعدادی از شعب آماده‌اند تا آموزش‌وپرورش دانش‌آموزانی را از مقطع متوسطه دوم معرفی کند.



معاون سیاسی استانداری خراسان‌رضوی با تاکید بر همراهی خبرگزاری پانا در مکان‌های متفاوت تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا برای خبرنگاران پانا مانند دیگر خبرنگاران مجوز و امکان تصویربرداری فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا در نصف شعب کل استان که مجموع آن ۴ هزار و ۶۰۱ شعبه است پذیرش دانش‌آموزان داریم و این امکان در تمامی نقاط استان فراهم و منتظر ارسال اسامی و معرفی ازسوی آموزش‌وپرورش هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.