صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رای دادن حق مسلم مردم است + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۳۰۹۱
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر مردم گلایه ای دارند و حتی به حق هم هست راه حل آن تغییر از طریق صندوق رای است اهالی رسانه به تبیین این حق بپردازند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین زاده با حضور در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی که امروز دوم اسفند ماه برگزارشد درخصوص آخرین اخبار انتخاباتی  اظهار کرد: یک پایه مهم در انتخابات فعالیت رسانه‌ها از قبیل اطلاع رسانی اخبار انتخاباتی، شور و حال مردم، مواضع سیاسی احزاب و گروههاست.امسال اتفاق متفاوت در حوزه انتخابات قوانین خوب در حوزه تبلیغات است که امکان استفاده از اماکن دولتی سالن‌های اجتماعات وهمایش در شهرستان برای نامزد‌های انتخابات، در کنارظرفیت تبلیغاتی صدا و سیما به صورت عادلانه و یکسان برای آن‌ها فراهم شده است.

وی افزود: تبلیغات شهری از قبیل بیلبورد‌ها و تلوزیون‌های شهری در صورت تمایل بخش خصوصی و شهرداری‌ها سازمان دهی شده است که در اختیار نامزد‌ها قرار دهند.امروزه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در عالی‌ترین سطح مشمولیت در بین مردم قراردارد و روز‌های پیش رو روز‌های داغی برای فعالیت‌های انتخاباتی خواهد بود.

حسین زاده افزود: تجربه رای دادن برای مردم ایران سابقه طولانی ندارد تا قبل از مشروطه مردم حق انتخاب در سرنوشت و نظام سیاسی خود نداشتند نظام اسلامی به برکت امام خمینی حق انتخاب و رای را به مردم داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید از این حق دفاع کرد هر انسان آزاده‌ای که رسانه‌ای دارد باید از حق مسلم مردم ایران دفاع کندادامه داد: اگر مردم گلایه ای دارند و حتی به حق هم هست راه حل ان تغییر از طریق صندوق رای است اهالی رسانه به تبیین این حق بپردازند

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.