جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است
سرخط خبرها

انصراف ۲ نامزد از رقابت انتخاباتی در تربت حیدریه + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۳۰۳۳
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
انصراف ۲ نامزد از رقابت انتخاباتی در تربت حیدریه + فیلم
فرماندار تربت حیدریه از آخرین اخبار انتخاباتی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اکبر کی‌پور باحضور در «استودیو انتخابات» استانداری خراسان‌رضوی که امروز، دوم اسفند ماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبری، در انتخابات برای چهار شاخص مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اولین شاخص مهم مشارکت است، افزود: جلسات زیادی با افراد مختلف از جمله روحانیان، اصناف، دانشجویان، فرهنگیان و ورزشکاران برگزارشده و این روند ادامه دارد و بازخورد خوبی هم گرفته‌ایم.

فرماندار تربت‌حیدریه با بیان اینکه مه‌ولات، تربت‌حیدریه و زاوه در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه واقع شده‌اند، اظهار کرد: ۱۵ هزارنفر در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه واجد شرایط رای‌دادن هستند که پیش‌بینی می‌کنیم بیش از دوره قبل و بیش از ۵۷ درصد مشارکت در انتخابات داشته باشیم.

کی‌پور بیان کرد: هزار و ۵۰۰ جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها در تربت‌حیدریه انجام و استقبال خوبی هم شد. از ۷۰ نفر ثبت‌نام قطعی نامزد‌ها ۳۸ نفر تاییدصلاحیت شدند، دو نفر انصراف دادند و دو نفر تغییر حوزه انتخابیه دادند، در مجموع ۳۴ نفر خود را برای رقابت آماده کردند که از این تعداد یک نفر خانم و مابقی آقا هستند که برای یک کرسی به رقابت می‌پردازند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: ۱۹۹ شعبه در شهرستان تربت‌حیدریه به‌صورت سیار و ثابت داریم که از این تعداد ۱۰۳ شعبه شهری و بقیه روستایی هستند.

وی افزود: تاکنون گزارش تخلف در فعالیت‌های انتخاباتی نداشته‌ایم.

کی‌پور درخصوص جذب مشارکت مردمی گفت: دستگاه‌ها ملزم شدند عملکرد دوساله دولت را به منظور جهاد تبیین به اطلاع مردم برسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->