صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ششمین دوره مسابقات «نوجوان برتر» عصر امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ششمین دوره مسابقات «نوجوان برتر» به عنوان یکی از رویداد‌های هم‌افزایی مساجد و مراکز فرهنگی، عصر امروز (۴ اسفندماه) در مجموعه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

رقابت‌هایی که دوره نخست آن در سال ۱۳۹۶ و با حضور نوجوانان ۳ مسجد در زمینه‌های ورزشی برگزار شد و پس از گذشت چند دوره، امسال و در ششمین دوره با حضور بیش از ۷۰ مسجد و مجموعه فرهنگی و در قالب ۱۲ رشته برگزار شده است.

در این مجموعه رقابت‌ها که ویژه نوجوانان پسر و در ۳ مقطع ابتدایی دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد، بیش از هزار و ۴۰۰ دانش آموز حاضر شدند و در رشته‌های فرهنگی ورزشی با عناوین «قاری شو»، «تیرانداز شو»، «فوتبالیست شو»، «مداح شو»، «حافظ شو»، «شاعر شو»، «بازیگر شو»، «سازنده شو»، «کتابخوان شو»، «تنیسور شو»، «شناگر شو»، «روایتگر شو» برگزار شد.

این رقابت‌ها از ۲۹ دیماه در مساجد و مراکز فرهنگی مشهد و به صورت غیرمتمرکز آغاز شد و ۱۲ مسجد و مجموعه فرهنگی در نقاط مختلف، میزبانی و اجرای هر یک از مسابقات را عهده‌دار شدند.

به گفته «سید محمدحسن وزیری فرد» این رقابت‌ها ذیل شعار «تحصیل، تهذیب، ورزش» طراحی شده و تلاش شده است در آن، از ظرفیت‌های مختلف دانش‌آموزی در رشته‌های یادشده استفاده شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.