«حماسه اکبر» در عرصه میدان شهدای مشهد + فیلم انتظار بدون معرفت راه به کوفه می‌برد واکنش وزیر فرهنگ به بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ + عکس آغازبه‌کار پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف ترویج سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه (۴ مرداد ۱۴۰۳) آغاز مسابقات بین‌المللی «جایزه بریکس قرآن کریم» در کازان + فیلم و تصاویر یک صلوات، کرایه راننده تاکسی بود ز دریای کراماتت شده دامانِ صحرا‌ تر درباره محمدعلی الهامی نیا، قدیمی‌ترین استاد کاشی کاری حرم مطهر رضوی مبارک سفری از بخارا تا مشهدالرضا(ع) بررسی فلسفه و آثار زیارت در متون دینی جزئیاتی از ثبت‌نام زائران اربعین در خراسان‌رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) | اعزام کاروان‌های عتبات پیش از اربعین متوقف می‌شود افتتاح دومین دوره مدرسه دارالعلم در دانشگاه علوم اسلامی رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) ۱۴۰۰ مشهدی برای شرکت اردوی راهیان نور مناطق غرب ثبت نام کردند رونمایی از سه نسخه خطی نفیس «اللُهوف سید بن طاووس» در حرم رضوی ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟
سرخط خبرها

دانش‌آموزان مشهدی ۳۰ قاب با القاب حضرت مهدی (عج) تولید کردند

  • کد خبر: ۲۱۳۲۲۰
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
دانش‌آموزان مشهدی ۳۰ قاب با القاب حضرت مهدی (عج) تولید کردند
۵۲۰ دانش‌آموز دختر مدارس مقطع متوسطه اول مشهد سی قاب بزرگ با القاب حضرت‌مهدی (عج) را با هنر ملیله‌دوزی و در آستانه نیمه‌شعبان و میلاد حضرت‌قائم (عج) ساختند و آماده اکران عمومی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر باشگاه مانای شهرداری مشهد (باشگاه تخصصی مخاطب‌محور «مانا»، ویژه نوجوانان سیزده تا پانزده‌ساله دختر و پسر) در گفتگو با خبرنگار ما، هدف از برگزاری این مراسم را نقش‌آفرینی واقعی دختران نوجوان مشهدی با محوریت فضاآرایی شهری به مناسبت نیمه‌شعبان اعلام کرد.

محمود خدیوی ادامه داد: با هدف ایجاد فرصت‌های تجربه‌محور میدانی و واقعی برای آن‌ها، طرح بزرگ فضاآرایی شهری به‌مناسبت نیمه‌شعبان با حضور دانش‌آموزان دختر از سی مدرسه دور اول متوسطه مشهد در عرصه میدان شهدا برگزار شد.
وی افزود: در مرحله اول این طرح، ۱۲۰۰ دانش‌آموز از بیش از ۴۷ مدرسه دخترانه شرکت کردند و با هنر ملیله کاغذی در مدرسه آشنا شدند و این هنر را بر روی پرچم ایران به‌صورت نقش‌برجسته کار کردند.

افطاری ساده به میزبانی دانش‌آموزان پسر

مدیر فرهنگ‌سرای گفتگو بیان کرد: در مرحله دوم دانش‌آموزان سی مدرسه برتر در عرصه میدان شهدا سی قاب بزرگ با القاب امام‌زمان (عج) را با هنر خود ساختند که قرار است برای اکران عمومی در نیمه شعبان و به نام مدارس خودشان به نمایش درآید و در مرحله بعدی این قاب‌ها در نزدیک‌ترین تقاطع مدرسه قرار می‌گیرد تا هنر دانش‌آموزان به نمایش درآید.

خدیوی تصریح کرد: رویکرد ما در مانا، درباره نوجوانان، رویکرد خدمت‌دهنده بودن به جای خدمت‌گیرنده بودن است. در برنامه بعدی نیز برای ماه مبارک رمضان، افطاری‌های ساده توسط نوجوانان پسر در شهر برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->