صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بیش از چهار هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در خراسان رضوی طی ۱۰ ماه گذشته از سال جاری شناسایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سعادت علی‌نیا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در قالب فعالیت یگان حفاظت جهاد کشاورزی و نیز یگان حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی این شمار تغییر کاربری‌های غیرمجاز را شناسایی و به همین تعداد توقف عملیات برای این شمار انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از اراضی کشاورزی در تامین امنیت غذایی و منابع پایه اعم از آب و خاک، گفت: نظر به افزایش تغییر کاربری اراضی در استان به ویژه در برخی شهرستان‌ها یگان تغییر کاربری‌های اراضی زراعی و باغی با هدف حفاظت از امنیت غذایی در کلیه شهرستان‌های استان فعال شده است.

معاون امور اراضی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:علاوه بر این طی ۱۱ ماه گذشته از سال جاری تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی برای چهار هزار و ۸۷۲ مورد از تغییر کاربری‌ها در استان انجام شده و بنا‌ها و دیوار‌های احداث شده قلع و قمع و تخریب گردیده است. علاوه بر این سامانه سامانه ۱۳۱ نیز فعال است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.