صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احتمالا سامسونگ با کاهش قیمت گوشی‌های اقتصادی‌اش، خریداران بیشتری را جذب کند.

به گزارش شهرآرانیوز - زمان زیادی تا رونمایی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ یعنی گلکسی A۵۵ و گلکسی A۳۵ باقی نمانده است. سم‌موبایل گزارش می‌دهد که سامسونگ با کاهش قیمت گوشی قصد دارد میزان استقبال از میان‌رده‌های جدیدش را بیشتر کند.

شایعات حاکی است که قیمت گلکسی A۵۵ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴۷۹ یورو و در بهترین کانفیگ با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۵۲۹ یورو خواهد بود.

قیمت گلکسی A۳۵ احتمالاً از ۳۷۹ یورو در کانفیگ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود و به ۴۴۹ یورو در بهترین کانفیگ می‌رسد.

قیمت گلکسی A۵۴ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۴۹۰ یورو آغاز می‌شود و در بهترین کانفیگ به ۵۵۰ یورو می‌رسد. قیمت گلکسی A۳۴ از ۳۹۰ یورو آغاز می‌شود و در بهترین کانفیگ به ۴۶۰ یورو می‌رسد.

کاهش ۱۰ تا ۲۰ یورویی قیمت گوشی سامسونگ شاید چندان زیاد نباشد، اما می‌تواند تأثیر خودش را در افزایش خرید گوشی‌های جدید سامسونگ نشان دهد. این موضوع برای علاقه‌مندان به گوشی سامسونگ در ایران خبر خوبی محسوب می‌شود.

باوجود انتشار رندر‌ها و جزئیات فراوان از میان‌ده‌های جدید سامسونگ، این شرکت تاکنون چیزی را تأیید نکرده است. انتظار داریم گلکسی A۵۵ و A۳۵ پیش از نوروز ۱۴۰۳ رونمایی شوند.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.