یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

گجت‌های هوشمند سامسونگ به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۳۱۲۷
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
گجت‌های هوشمند سامسونگ به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شوند
سامسونگ اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک هوش مصنوعی را به گجت‌های پوشیدنی این شرکت مانند گلکسی واچ‌ها می‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز - سامسونگ اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک هوش مصنوعی را به گجت‌های پوشیدنی این شرکت مانند گلکسی واچ‌ها می‌آورد. این شرکت هنوز لیست دستگاه‌هایی که این هوش مصنوعی را دریافت می‌کنند، اعلام نکرده است. این هوش مصنوعی احتمالاً در اپلیکیشن‌های سلامتی گلکسی واچ‌ها کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت.

«تی‌ام رو»، رییس بخش موبایل سامسونگ، در سرمقاله‌ای اعلام کرد که سامسونگ درحال بهینه‌سازی هوش مصنوعی گلکسی برای گجت‌های پوشیدنی این شرکت است. این هوش مصنوعی کاربرد‌های بسیاری در بخش اپلیکیشن‌های سلامتی خواهد داشت و سامسونگ وعده ورود به دوره جدید استفاده از هوش مصنوعی در گجت‌ها را می‌دهد.

سامسونگ برای اولین‌بار Galaxy AI را در سری گلکسی S۲۴ معرفی کرد که با استقبال خوبی از سوی کاربران نیز مواجه شد. اما این شرکت کره‌ای قصد ندارد به همین‌جا بسنده کند و می‌خواهد این هوش مصنوعی را به محصولات مختلف خود گسترش دهد.

گجت‌های هوشمند سامسونگ به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شوند

در سرمقاله تی‌ام رو همچنین به قابلیت‌های جدیدی که در آینده به Galaxy AI اضافه می‌شوند، اشاره شده است. سامسونگ می‌گوید که در ابتدای راه این فناوری قرار دارد و می‌توان در آینده انتظار داشت که قابلیت‌های متنوع و پرکاربردی در این هوش مصنوعی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

پیش‌تر شاهد این بودیم که می‌توان از قابلیت ترجمه زنده این هوش مصنوعی در گلکسی بادز‌ها نیز استفاده کرد. بدین‌صورت که با وصل‌کردن گلکسی بادز به یکی از گوشی‌های سری S۲۴، شما در گوشی به یک زبان صحبت می‌کنید و شنونده با گلکسی بادز به زبانی دیگر گفته‌های شما را می‌شنود. گجت بعدی که زمزمه استفاده از هوش مصنوعی را در آن می‌شنویم، گلکسی رینگ است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۷ نیز درکنار گلکسی رینگ معرفی گردد؛ احتمال دارد سامسونگ با رونمایی از محصولات جدید، پشتیبانی از هوش مصنوعی را نیز در آن‌ها اعلام کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->