صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انتخابات عرصه تقویت امنیت و اتحاد ملی است

  • کد خبر: ۲۱۴۴۱۸
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و مشارکت و حضور حداکثری در این امر خطیر نشان از هوش بالای سیاسی یک جامعه و آگاهی آن‌ها از نقش تأثیرگذار هر فرد در سرنوشت کشور دارد...

دکتر محمود شبستری - رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد | شهرآرانیوز،  از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون، ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی، یعنی استقلال، آزادی و جمهوریت، حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی‌گمان این حضور و نقش‌آفرینی در نقطه‌های خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد و مشارکت در انتخابات پیش‌رو نیز بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان خواهد بود.

بدون تردید حضور گسترده مردم بیدار و آگاه در انتخابات مجلس‌شورای‌اسلامی و مجلس‌خبرگان‌رهبری در 11‌اسفندماه، دستاوردهای عظیمی همچون شکست و مأیوس شدن بدخواهان و دشمنان مردم و نظام اسلامی، تقویت اتحاد و امنیت ملی، افزایش خودباوری و قدرت در عرصه‌های بین‌المللی، تشکیل دولتی قوی و کارآمد و در نهایت روزهایی درخشان برای ایران اسلامی به همراه خواهد داشت.

یازدهم اسفند‌ماه روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای نشان دادن شکوه و اقتدار کشور عزیزمان در صحنه‌های بین‌المللی است و برگ زرین دیگری از کتاب سترگ تاریخ پرافتخار ایران اسلامی توسط مردم فهیم این مرزو‌بوم رقم خواهد خورد.

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد. از این منظر همه مردم عزیز، به‌ویژه خانواده بزرگ دانشگاهیان را به‌حضور در این انتخابات دعوت می‌کنیم. خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد و عموم دانشگاهیان آگاه و با بصیرت خراسان‌رضوی و ایران اسلامی، با حضور پرشور خویش در انتخابات، بار دیگر افتخار دیگری را رقم خواهد زد تا مسیر آبادانی و اعتلای این خاک پر‌گهر، هموارتر شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.