صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستور قرنطینه خانگی در یکی از روستاهای خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۴۵۰
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: در پی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در یکی از روستا‌های بردسکن دستور قرنطینه خانگی در این روستا صادر شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر مهدی عاقلتر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بردسکن ۲۷ مورد در بخش ویژه کرونا بستری که از این تعداد ۱۵ نفر پس از دوره درمان نهایی مرخص شده اند و درحال حاضر ۱۲ نفر دیگر بستری می‌باشند که تست ۷ نفر آن‌ها مثبت اعلام شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی در شهرستان بردسکن نداشته ایم، ولی آمار مبتلایان به این ویروس روز به روز رو به افزایش است.

وی گفت: علاوه برشهر بردسکن یکی از مراکز بخش‌های شهرستان ۲ مورد بیمار کرونایی با تست مثبت داریم و در یکی از روستا‌های شهرستان نیز ۳ مورد تست مثبت اعلام شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن بیان کرد: در مرکز این بخش دستورات بهداشتی ابلاغ شده است و از مردم خواسته شده است مسائل بهداشتی را رعایت کنند و از خانه بیرون نیایند.

عاقلتر افزود: در روستای مورد نظر نیز دستور قرنطینه خانگی صادر شده است و مردم نباید از خانه خود بیرون بیایند درغیر این صورت افراد دیگر روستا مبتلا به این ویروس خواهند شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.