صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس از آمادگی کامل مدیریت شهری برای برگزاری انتخابات پرشور در مشهد خبر داد.

محمدرضا قلندرشریف با حضور در اتاق وضعیت ستاد انتخاباتی شهرستان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: سرانجام روز موعود فرا رسید و ایران اسلامی بنا به دعوت ولی امر خود پای صندوق‌های رای آمد.

وی ادامه داد: باید از تمامی عوامل دخیل در برگزاری پرشور انتخابات تشکر کنم که از روزهای قبل از انتخابات و از صبح امروز، تمام تلاش خود را برای این رویداد تاریخی به کار بستند.

شهردار مشهدمقدس به اهم وظایف مدیریت شهری در انتخابات اشاره کرد و گفت: طی چند روز اخیر و با توجه به بارش برف، تمامی مجموعه معاونت خدمات شهری برای برف‌روبی و بازگشایی معابر اصلی و معابر فرعی منتهی به شعب اخذ رای آماده‌باش بوده و از ساعت ۶ بامداد امروز، خوشبختانه تمامی معابر باز بوده است.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق مختلف شهری به عنوان روسای مناطق در ستاد انتخابات شهرستان فعال هستند و از ابتدای بامداد تاکنون همراه با سایر نقاط اخذ رای به خدمت‌رسانی اشتغال دارند.

شهردار مشهدمقدس ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش مدیریت شهری بر آن است تا زمینه حضور حداکثری مردم عزیز را فراهم آورد تا شاهد انتخاباتی در شان کشور عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.