صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت گفت: یک هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان خراسان رضوی پرداخت شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر محمد حسین برادران اظهار کرد: بخشی از پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در خراسان رضوی مربوط به سال ۹۷ و بخشی نیز مربوط به سال ۹۸ است.

وی ادامه داد: بدین منظور علی‌الحساب آذر لغایت بخشی از بهمن سال ۹۸، سطح یک روستائی، مطالبات مهر و آبان ماه ۹۸ موسسات تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، مانده مطالبات بستری مردادماه و همچنین ۶۹ درصد از مطالبات شهریور ۹۸ بخش بستری بیمارستان‌های غیر دانشگاهی جمعا به مبلغ ۱هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در این چارچوب پرداختی مانده مطالبات آبان ماه ۹۷ و تسویه مطالبات آذر و دی ماه ۹۷ داروخانه‌های غیر از دانشگاهی و هم چنین علی الحساب بهمن ماه داروخانه‌های ارائه دهنده دارو‌های خاص غیر از دانشگاهی به مبلغ ۴۸۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز انجام شده است.

برادران تعداد موسسات طرف قرارداد این بیمه را در استان شامل پزشکان، داروخانه‌ها، دندانپزشکان، بیمارستان‌ها و سایر مراکز تشخیصی و درمانی چهار هزار و ۵۵۵ هزار مورد اعلام کرد.

بر اساس گزارش سازمان بیم سلامت خراسان رضوی، وی گفت: همچنین ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌شود.

هم اکنون ۵۷ درصد از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات اداره کل بیمه سلامت قرار دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.